25.73  01:11
Kolejny dzień załatwiania spraw na mieście. Tak poza tym przejechałem się po poznańskich standardach. Za dnia było przyjemnie chłodno, trochę wietrznie, ale wieczorem słońce wyjrzało zza chmur i zaczęło prażyć.
Dzisiaj rozłożyłem swój namiot, żeby sprawdzić jego stan. Nawet znalazłem suszonego kleszcza po ostatniej przygodzie w lesie. Namiot już w Norwegii nie dawał rady, a po oględzinach zrozumiałem, że może nie dać rady w deszczowej Szkocji. Klej na szwach puścił w zbyt wielu miejscach, by dało się coś z tym zrobić chałupniczymi metodami. Pojechałem więc po nowy, ale zdecydowałem się na inny, lżejszy model, choć o podobnych parametrach hydrofobowych. Nadal z podwieszaną sypialnią, żeby móc rozbić się w deszczu. Mam nadzieję, że również posłuży wiele lat, jak poprzedni.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odnia

23:45 niedziela, 16 czerwca 2024
Ten nowy wygląda na praktyczniejszy, bo ma bardziej pionowe ściany w środku, sporo szlufek do podwieszania rzeczy. Co prawda zmniejszyli sypialnię dla odchudzenia namiotu, ale wciąż jest sporo miejsca dla mnie i moich rzeczy. Jedynym minusem, jaki do tej pory dostrzegłem, jest konieczność używania śledzi, bo namiot się zwija, podczas gdy stelaż w Veigu samoczynnie rozciągał namiot i czasem mogłem sobie pozwolić na rozbicie bez śledzi. Jeszcze nie wiem, jak z wentylacją, ale Tordis wygląda na bardziej przewiewny.
23:15 niedziela, 16 czerwca 2024
Bardzo fajny ten namiot z linku, lekki, niech zatem długo służy.
23:07 niedziela, 16 czerwca 2024
Dzięki. Wypasione lokum :)
21:09 niedziela, 16 czerwca 2024
Tak, wziąłem Tordis. Pozostałem przy tym samym producencie, bo bardzo trudno jest znaleźć namiot z podwieszaną sypialnią, a mój poprzedni Veig dobrze się spisywał :)
01:12 niedziela, 16 czerwca 2024
Zdradzisz model sprawdzonego namiotu? :)
21:02 sobota, 15 czerwca 2024
Dziwne, że te widoki jeszcze mi się nie przejadły :P
Też mam nadzieję, że nie będzie z nim żadnych nowych problemów :)
20:34 sobota, 15 czerwca 2024
Klasyk sfotografowany, poza tym mam nadzieję że nowy namiot spełni swoje zadanie.