Złoty WPN

Ruszyłem do Wielkopolskiego Parku Narodowego. Częściowo po śladzie sprzed miesiąca. Było dużo złota. Sporo drzew straciło liście, kilka wciąż zieleniło się. Za późno ruszyłem, bo słońce szybko przepadło. Wróciłem do domu i pojechałem na lodowisko, by zacząć swój sezon łyżwiarski.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, terenowe, Wielkopolski Park Narodowy, rowery / Fuji

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa adkok

23:55 poniedziałek, 13 listopada 2023
Ten szlaban jest raczej antysamochodowy, więc zamknięty akurat w tym miejscu bardziej cieszy niż martwi :)
00:44 poniedziałek, 13 listopada 2023
Czyli to ja miałem zawsze szczęście do szlabanu :)
Na szczęście nie łamię przepisów, więc nie mam takich zmartwień :)
21:03 niedziela, 12 listopada 2023
Ten szlaban często jest zamknięty, w sumie dziwnie mi, jak widzę go otwartego :)
Jesień piękna. W WPN trzeba uważać rowerem, bo durne zakazy postawiali i "straż" poluje, oczywiście w autach. Póki popisowska dyrekcja się nie zmieni, to tak będzie, a w sumie nie ma gwarancji, że później będzie lepiej...
18:36 niedziela, 12 listopada 2023
Jesień w tym roku przyszła późno, więc tym bardziej szkoda, że tak szybko przeminie.
16:07 niedziela, 12 listopada 2023
Początek listopada, zwłaszcza jak jest w miarę ciepło, potrafi być naprawdę ładny. Szkoda że jedna/dwie wichury i wszystko będzie na ziemi..