Wzdłuż rzek

Planowałem jechać na północ, ale doświadczony z ostatniej wiosennej wyprawy, zdecydowałem się zmienić plany i kontynuować od południa. Zaskoczył mnie przyjemny chłód spowodowany zachmurzeniem. Jechało się bardzo dobrze, choć na mojej mapie nie znalazł się żaden punkt do odwiedzenia. Pozostała więc spontaniczność. Widziałem dużo drzew wiśni, przejechałem wzdłuż kilku rzek, ruch był zaskakująco mały. Po południu temperatura nieco obniżyła się, a niebo bardziej pociemniało, ale dojechałem do celu suchy. Ponownie hotel kapsułowy. Trafiłem do miasta, gdzie trudno znaleźć napisy po angielsku czy użytkowników tego języka. O pomoc w znalezieniu parkingu rowerowego poprosiłem policjanta, bo taką pełnią tu funkcję.
Kategoria za granicą, Japonia / Kanagawa, Japonia / Tōkyō, rowery / Fuji, wyprawy / Japonia wiosną 2023, z sakwami, kraje / Japonia

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lasie

16:53 środa, 22 marca 2023
Ptactwa już pierwszego dnia widziałem mnóstwo rodem z Polski, włącznie z łabędziami, bażantem, a raz nawet słyszałem kury za ogrodzeniem :P
Jeszcze trochę i w Polsce zakwitnie :)
23:23 wtorek, 21 marca 2023
Kurczę, prawie jak w Polsce, są nawet białe :)
Tylko sakury nie ma, albo czegoś nie wiem.