Odawara

Dzień zaczął się upalnie. Ruszyłem do chramu Samukawa, gdzie oczekiwałem zobaczyć lampiony niczym z Aomori, jednak najwidoczniej było to sezonowe wydarzenie. Przespacerowałem się po tym 1600-letnim chramie i ruszyłem dalej.
Dziś znowu jeździłem wzdłuż rzek. Zdecydowałem pojechać do kolejnego celu nieco okrężną drogą. Pojawił się podjazd o niezauważalnym nachyleniu. Zjazd był trudniejszy, bo jechała masa aut, a chodnik dla rowerów był gorszy niż te w Polsce.
Przy kolejnej rzece trafiłem na tablicę informacyjną i w końcu udało mi się dojrzeć bladego Fuji-san, który prawdopodobnie towarzyszył mi przez większość dnia.
Dotarłem do Odawary, gdzie już raz byłem podczas pory deszczowej. Wtedy nie zobaczyłem zamku. Dzisiaj wszedłem na dziedziniec, ale na sam szczyt już nie chciało mi się pchać, bo w środku tej repliki najpewniej nie było niczego ciekawego poza panoramą na miasto.
Kategoria rowery / Fuji, kraje / Japonia, Japonia / Kanagawa, wyprawy / Japonia wiosną 2023, z sakwami, za granicą

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emchl

16:29 czwartek, 23 marca 2023
mallutky, poza tym jednym zdjęciem, to nie mogę go wypatrzeć na żadnym innym, więc albo przejrzystość powietrza była za słaba, albo nie złapałem go w kadrze :(
Trollking, niestety Fuji-san jest całkowicie widoczny bardzo rzadko, więc trzeba mieć szczęście.
To nie była ironia, bo nawet są oznaczenia: 1) wpisać numer blokady, 2) wcisnąć przycisk, 3) jeżeli pokaże się kwota, wrzucić monety (kilka godzin jest zwykle darmowych). Ale może to ja widziałem zbyt wiele automatów :P
23:35 środa, 22 marca 2023
Fajnie mieć taką Fuji cały czas nad głową :)
Dzięki ponownie za piękną porcję innego świata.
Faktycznie, ten parkomat łatwy w obsłudze: zobaczyć, że nie ma tłumaczenia na "ludzki", olać i szukać kolejnego :)
21:00 środa, 22 marca 2023
Fuji-san na twoich zdjęciach potrafi się maskować :)