Odprawa

Odprawiam się z metropolii, choć zajmie to pewnie kilka dni. Dzień zaczął się upalnie. Ruszyłem wzdłuż rzeki, podziwiając nieliczne drzewa wiśni, które zakwitły nieco wcześniej. Zobaczyłem kilka interesujących mnie miejsc, pod pałacem cesarskim było mnóstwo policji, a jeden nawet zwrócił mi uwagę, że nie można fotografować ze względów bezpieczeństwa. Dziwne to, bo wystarczyło zrobić zdjęcie z tłumu po drugiej stronie ulicy i nikt nawet nie zauważyłby.
Zajrzałem jeszcze pod wieżę tokijską i ruszyłem na zachód. Zahaczyłem o świątynię z figurkami szczęścia w kształcie kotów, a po drodze jeszcze zauważyłem, że będę przejeżdżał obok muzeum studia Ghibli, więc skoczyłem tam na chwilę. Robi się za gorąco, a to dopiero marzec.
Kategoria za granicą, z sakwami, wyprawy / Japonia wiosną 2023, rowery / Fuji, kraje / Japonia, Japonia / Tōkyō

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edzaw

16:59 środa, 22 marca 2023
Maneki-neko, czyli przyzywający kot. Ma wiele wizerunków, ale jest to po prostu kot na szczęście. Podkowa też może swoje kosztować :P
19:15 wtorek, 21 marca 2023
Kotki z ruchomą łapką., widziałem to w jakimś sklepie, tanie nie było..
16:42 wtorek, 21 marca 2023
Oj, do zrobienia niektórych zdjęć wystałem się długo, by trafić na lukę między autami :P
Wizerunek sięgający kilkuset lat wstecz, więc po co zmieniać? :)
23:26 poniedziałek, 20 marca 2023
Mega. Tu nawet korki chyba jakieś mniejsze :)
Kotki klasyczne, japońskie. Czyli kiczowate :)