Szukając jesieni w Puszczy Noteckiej

W zeszłym roku byłem w Puszczy Noteckiej, gdy drzewa zdążyły zrzucić liście. Pomyślałem, że jesienią musiało tam być pięknie i postanowiłem wrócić tam ponownie. Ruszyłem późniejszym rankiem na dworzec i pojechałem do Miałów. Było chłodniej niż wczoraj, ale słońce już ładnie przyświecało. Nie pomyślałem o wietrze, bo wiało ze wschodu, a drzewa nie wszędzie rosły (na przykład na prostych drogach). Mimo wszystko dobrze się ubrałem.
Niestety było jeszcze za wcześnie na jesień. Dęby już zmieniły kolor liści, ale brzozy, na których najbardziej mi zależało, wciąż nie. Pewnie jeszcze tydzień, może dwa, a nie wiem, czy będę wtedy w Poznaniu. Ta jesień co roku przychodzi tak niespodziewanie.
Jechałem asfaltami, ale zboczyłem też na leśne ścieżki. Zaskoczył mnie brak piachów. Kilka razy zakopałem się, ale ogólnie jechało się świetnie. Dotarłem do Zielonejgóry, gdzie skręciłem na moją ulubioną trasę przez Puszczę Notecką. Gdzieś wyczytałem, że to najdłuższa droga dla rowerów w Wielkopolsce (wciąż są daleko za woj. małopolskim, zachodniopomorskim czy lubuskim). Z Obornik wróciłem do Poznania standardowo przez Objezierze.
Kategoria dojazd pociągiem, kraje / Polska, po dawnej linii kolejowej, Polska / wielkopolskie, Puszcza Notecka, setki i więcej, terenowe, rowery / GT

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa alneg

10:32 niedziela, 23 stycznia 2022
Najgorzej z planowaniem urlopu, by trafić w ten najlepszy sezon :)
11:03 sobota, 22 stycznia 2022
Jesienią ciężko jest czasem trafić na te właściwe kolory, jak już są to najczęściej przez 3-5 dni i później wszystko opada.
Taka jeszcze zielona wersja puszczy osobiście mi się podoba :)
20:53 niedziela, 24 października 2021
No fakt, za długo mi zeszło z relacją z ostatniej wyprawy, ale już nadrabiam :)
19:59 niedziela, 24 października 2021
Też gdzieś wtedy zrobiłem podobny błąd, ale z WPN-em :) Mimo wszystko ładna relacja wyszła. Już archiwalna :)