Bagno Serebryskie

Sypnęło śniegiem przez noc, ale po południu było słonecznie i sucho. Wybrałem się na Bagno Serebryskie, które mijałem kilka dni temu. Było trochę błota, jeszcze więcej brodów, ale szlak przejechałem. Turyści poruszający się o własnych nogach z pewnością mają tam sporo kłopotów. Na wiosenne widoki i dźwięki trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Powrót miałem pod wiatr, który w parze z niską temperaturą mocno uprzykrzał mi jazdę.
Kategoria kraje / Polska, Polska / lubelskie, terenowe, Chełmski Park Krajobrazowy, rowery / Trek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa geipo

21:07 piątek, 9 kwietnia 2021
Trollking, chyba było za zimno, bo poza bocianim klekotem nie było nic słychać.
Kolzwer205, to niewielki szlak kolejowy. Ruch towarowy obejmuje chyba tylko wywózkę drewna, a ruch pasażerski jest uruchamiany sezonowo, by dowieźć wczasowiczów nad jezioro. Mam jeszcze zdjęcie z lata.
Nie wiem, jaką funkcję pełni ów wagon, ale dowiedziałem się, że gdzieś niedaleko znajduje się zabytkowy parowóz. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałem.
06:39 piątek, 9 kwietnia 2021
Urokliwe tereny, jak i sam szlak kolejowy w gotówce, przy takim przesiadywał bym godzinami :) Ciekawy wagon na ostatnim zdjęciu, trochę przypomina mi stacjonarne urządzenie grzejne z Kielc, jakie zrobiono kiedyś z ET21, ale tu pewnie pełni inną funkcję.
21:43 środa, 7 kwietnia 2021
Świetny klimat! Bagna są genialne. Brawo za sarnę, a ptactwo się odzywało? :)