Przełęcz Karkonoska

Oto pierwsza tak szalona podróż. Nawet jadąc do Jeziora Pilchowickiego pokonałem krótszy dystans. Wycieczka wraz z Jarkiem i Bożeną. Jak myślicie, przy 15 godzinach podróży o której wyruszyliśmy? Tak, wymagało to pewnego planu. Była godzina 24, gdy wyruszyliśmy :)
Widoki genialne. Te nocne, jak i we dniu. Mgły oplatające zewsząd wszelką rzecz, przepiękna panorama na Jelenią Górę i Kowary nocą, poranek nad doliną, widok na Przełęcz Karkonoską, wszystko inne, co mijaliśmy! :)
Pogoda dopisała w nocy, żadne auto nie przeszkodziło nam. W dzień tez było świetnie, nawet wystarczył podkoszulek, tylko po południu rozpadało się, przez co musieliśmy się dwa razy kryć na przystankach.
Wspaniała trasa, serdecznie polecam :) Jarek mówi, że podjazd na Przełęcz Karkonoską jest najbardziej stromym z możliwych podjazdów w Polsce. Czyli Polska jest moja! ^^
Zdjęcia Jarka aparatem Bożeny
Kategoria Polska / dolnośląskie, góry i dużo podjazdów, setki i więcej, po zmroku i nocne, ze znajomymi, za granicą, terenowe, kraje / Polska, kraje / Czechy, rowery / Trek

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa okrak

07:17 poniedziałek, 11 czerwca 2012
Aaaa, pięknie :) Sporo tych podjazdów, ale terenem 60%, to coś dla mnie niewyobrażalnego ;d
23:35 niedziela, 10 czerwca 2012
Tutaj sobie zerknij: http://www.genetyk.com/podjazdy/szosa_trudnosc.html :)
16:28 niedziela, 10 czerwca 2012
Decyzja nietrudna, bo konto założyłem tego samego dnia, co Jarek mnie o nie zapytał :) Gorzej było z rejestracją, bo dopiero po kilku godzinach prób udało się...
16:09 niedziela, 10 czerwca 2012
W końcu zdecydowałeś się założyć konto:)
Wycieczka Rowerowa (Targoszyn)
Wycieczka rowerowa (Dobromierz, Strzegom)