W Karkonosze

18.23  01:04
Ten pomysł chodził mi po głowie od powrotu ze Szkocji. Ruszyłem w góry, robiąc sobie bazę wypadową w Przesiece, jak parę lat temu, bo chciałbym pochodzić trochę po górach. Dojechałem pociągiem do Jeleniej Góry. Ta zaskoczyła mnie infrastrukturą rowerową. Pomijając dziwactwa antyrowerowe, to na jednej ulicy niedaleko dworca wymalowali pasy rowerowe. Potem już bez niespodzianek do Podgórzyna, zrobiłem zakupy i obładowany wjechałem do Przesieki. Na szczęście zdążyło wypadać się przed moim przybyciem.
Kategoria dojazd pociągiem, góry i dużo podjazdów, kraje / Polska, Polska / dolnośląskie, rowery / GT, wyprawy / Karkonosze 2024

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ludzi

11:58 niedziela, 1 września 2024
Tak, Wojska Polskiego, ale Wolności jest ciasne dla wielu kierowców. Tam mogliby zrobić buspasy z dopuszczeniem ruchu rowerowego. Zaborze kojarzę z wizyt w Jeleniej, gdy mieszkałem w Legnicy :)
01:04 niedziela, 1 września 2024
No proszę, Jelenia :) Pewnie wspominałeś o nowinkach na ulicy Wojska Polskiego, faktycznie jest to zrobione z głową, choć nie zapraszam na Zabobrze, tam wciąż rządzą lata 90. :) No i fajnie, że Wolności nie urowerowali, bo pięknie się tam kręci bez wynalazków, po prostu patrząc na góry :)

Fakt, tramwaj wyblakł, ale wciąż jest kultowy. Znajomy się bardzo starał, żeby był w tym miejscu, ku pamięci :)
20:01 niedziela, 25 sierpnia 2024
Odbudowują tory do Karpacza, a i linia do Szklarskiej Poręby jest malownicza, więc miałbyś dodatkowe atrakcje :)
19:18 niedziela, 25 sierpnia 2024
Ja tamte rejony kojarzę jedynie ze zdjęć, może w przyszłym roku uda mi się ruszyć gdzieś dalej :)
19:14 niedziela, 25 sierpnia 2024
Najlepiej rowerem. Można się zmęczyć :)
18:18 niedziela, 25 sierpnia 2024
W Przesiece nigdy nie byłem, ale będę za niedługi czas :)