Mokry fryzjer

29.08  01:31
Prognoza pogody była całkiem optymistyczna. Nie mogłem się dodzwonić do fryzjera, więc pojechałem do centrum. Był termin na kolejną godzinę, więc miałem czas przejechać się po mieście. Obciąłem się i po wyjściu zaskoczyły mnie krople deszczu. Kombinowałem, gdzie się schować w razie większego opadu i przejeżdżając obok stacji kolejowej, schowałem się tam. Rozpadało się, ale nie jakoś mocno, więc ruszyłem do domu. Przemokłem, bo pod koniec już padało solidnie. Fryzjerki też martwiły się, że przemokną, gdy będą kończyć pracę.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ialpr

13:46 czwartek, 30 maja 2024
Nigdy nie wiesz, co wytną w zamian ;)
01:08 czwartek, 30 maja 2024
To był sarkazm, na więcej Betonowy Poznań aktualnie nie zasługuje ;)
21:58 wtorek, 28 maja 2024
A gdzie tam jest las? Nie kojarzę żadnego :o
00:05 wtorek, 28 maja 2024
Rowerowy Poznań nie widzi problemu, optymistycznie uważają, że będzie ok :) Jak zwykle. Tu przynajmniej nie chcieli wyciąć lasu, jest postęp.
20:54 niedziela, 26 maja 2024
Tym tłumom wciąż daleko do krakowskiego Rynku. Tam to jest koszmar :)
17:38 niedziela, 26 maja 2024
Ale ludzi na rynku, nie lubię.. Widzę że zlało konkretnie..
20:41 sobota, 25 maja 2024
Trollking, pewnie kałuże. Tam w kilku miejscach zawsze one stoją.
Też mnie zaskoczyło, że zaprojektowali coś takiego. Niby jest to strefa ruchu pieszych, ale jednak mogli tych pieszych trochę bardziej zachęcić do niechodzenia po niej.
Kolzwer205, niestety każdy ma inne plany, inne godziny pracy, więc każdy chciałby taki deszcz o innej porze :)
07:17 sobota, 25 maja 2024
Popadać czasem musi, szkoda tylko, że nie da się wybierać momentu kiedy chmury mają się opróżniać :)
Dla tej DDR pomogła by chyba jedynie wymiana nawierzchni na asfaltową.
23:52 piątek, 24 maja 2024
Ja w deszczu wracałem z pracy, nie polecam Dolnej Wildy w takich warunkach :)
Coś czuję, że znaki pionowe też nie pomogą... Fajny ten DDR, taki wyróżniający się od reszty...