Jesienny Zakrzówek

Miałem tylko pół dnia na jazdę. Wyszedłem po południu, mając jeszcze trochę światła do zdjęć, choć dzień był szary niczym w listopadzie. Pojechałem na pobliski Zakrzówek, który z niebezpiecznego zalewu stał się parkiem miejskim pełnym ludzi. Drzewa były bardziej kolorowe niż w centrum, do którego udałem się w dalszej kolejności. Na Plantach jest niebezpiecznie. Skutery elektryczne (to już nie są rowery, jeśli się nie używa mięśni) nie powinny brać udziału w ruchu rowerowym, a tym bardziej w pieszym.
Pojechałem jeszcze zobaczyć estakadę nad olbrzymim węzłem kolejowym, który biegnie przez cztery stacje i trudno się przez ten twór przedostać (jest tylko kilka kładek i tuneli dla pieszych). Wróciłem przed nocą, bo miało lać. Zdążyłem jeszcze wyskoczyć na zakupy przed pierwszymi kroplami.
Mój ślad wycieczki wygląda jak smok pchający wózek golfowy.
Kategoria kraje / Polska, Polska / małopolskie, rowery / Fuji, wyprawy / Wokół Tatr 2023

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iukob

22:31 środa, 25 października 2023
Trollking, coraz mniej dzikiej natury w naszym otoczeniu.
Mieli zrobić porządek z hulajnogami. Tak samo nie kiwną palcem w kwestii tych niby-rowerów.
Marecki, wczoraj słońce nie dopisało, ale dzisiaj miałem nieco więcej szczęścia :)
17:41 środa, 25 października 2023
Świetny ten Zakrzówek, kolorki cudowne, zabrakło tych słoneczka..
23:36 wtorek, 24 października 2023
Zakrzówek jest ewidentnym przykładem, że Polakom nie powinno się oddawać w łapy czegokolwiek, co przez dzikość stało się piękne. Już nie jest :/ Dlatego tak bronię "mojej" poznańskiej Dębiny przed barbarzyńcami od betonozy.
Fotki jak zwykle fajne.
Co do tych wynalazków, to wymyśliłem nazwę (ni)e-rower. Lub (ni)e-bike.