Czasem słońce, czasem śnieg

Chciałem pojechać gdzieś dalej. Najoczywistszą opcją była moja ulubiona trasa przez Puszczę Notecką. Ruszyłem w kierunku Obrzycka. Wiatr z północy nie był przyjemny, ale nie też nie przeszkadzał mocno. Dopiero otwarty teren za Pamiątkowem i Szamotułami sponiewierał mnie. Nie miałem większego wyboru i dojechałem do puszczy. Potem już prosto po dawnej linii kolejowej i z wiatrem do domu.
Temperatura za dnia wahała się wokół 4 °C. Dopiero w puszczy zaczęła spadać, a po zmierzchu była nawet na minusie. Czasem zza chmur wyglądało słońce, czasem padał z nich śnieg. Gdy dojechałem do Poznania, zahaczyłem o centrum, by sfotografować kilka znalezisk z ostatniego tygodnia.
Kategoria kraje / Polska, po dawnej linii kolejowej, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, Puszcza Notecka, rowery / Fuji

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wajaj

22:11 wtorek, 28 lutego 2023
Tak czytam o tej baszcie i te otwory powstały po jej wybudowaniu i po przekształceniu wieży w obiekt mieszkalny. Ale tam musiał być przeciąg :P
Legalne eksperymenty na ludziach :P
21:24 wtorek, 28 lutego 2023
Chyba po raz pierwszy widzę basztę z tak wielką ilością otworów strzelniczych w murach :O

Dokarmianie śmieciowym jedzeniem ptaków to jedno, a żywienie potem swoich dzieci tymi śmieciami to drugie :p
23:38 poniedziałek, 27 lutego 2023
Murale Kawu powoli przestają zaskakiwać, ale miło jest popatrzeć na odrobinę sztuki zamiast wandalizmów.
Na analfabetyzm wtórny wiele się nie poradzi. Tabliczki informacyjne o dokarmianiu ptactwa powinno dać się zdemontować, aby takich osłów lać po łbach :P
23:24 poniedziałek, 27 lutego 2023
Kiszewko rządzi :)

Kawu co chwilę mi się gdzieś pokazuje, ale nie mam czasu go uwieczniać :)

Fana relacja. Tylko ci ludzie karmiący kaczki i łabędzie chlebem, grrr...

Lutowa stówka - brawo!
21:02 poniedziałek, 27 lutego 2023
Jest wszystko, co można było w trasie zobaczyć :)
Za tą basztą jest jeszcze zamek, ale nie mogłem znaleźć dobrego miejsca, by go jakoś uchwycić.
09:53 poniedziałek, 27 lutego 2023
Podoba mi się baszta w Szamotułach. Murale tez niezłe, Poza tym widze dużo fotografii z różnych dziedzin (makro, nocne, przyroda, zabytki). Graty za 100+