Fuji-nowy

21.1901:09
Odebrałem rower z warsztatu po wymianie napędu (nowa korba z suportem i kaseta) i przejechałem się po mieście. Ale dobrze jest znów mieć wszystkie biegi.
Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa glebo

23:25 środa, 1 marca 2023
Potwierdzam słowa Andale. Aktualnie nie ma to sensu. Chyba że nastawić się na zieloną część miasta, wtedy jest co robić :) Jeszcze, póki i tam aktywiści z Rowerowego Poznania nie wygrają w temacie betonozy...
19:04 środa, 1 marca 2023
Teraz się nawet nie opłaca. Całe centrum rozkopane, połowa placówek handlowych i usługowych zamknięta. To już nie ten Poznań, co kiedyś.
17:16 środa, 1 marca 2023
Prawdę powiedziawszy nigdy solidnie nie zwiedziłem Poznania..
23:08 wtorek, 28 lutego 2023
Mam czas. Napęd jeszcze połowę sezonu powinien wytrzymać w przeciwieństwie do wyprawowego gravela :)
23:06 wtorek, 28 lutego 2023
To będzie kosztowało, coś o tym wiem :) O ile będą części, oczywiście...
22:56 wtorek, 28 lutego 2023
Jeszcze kolarzówka została :P
22:55 wtorek, 28 lutego 2023
Zazdro. No i spokój do zimy. Oby :)