Zimowe bagno

Ruszyłem się gdzieś poza Poznań. Wypadło na Trzcielińskie Bagno. Temperatura na minusie i z początku brakowało mi cieplejszej koszulki, ale potem rozgrzałem się bądź przyzwyczaiłem do warunków. Dojechałem do wieży widokowej, którą okupowali badacze spisujący nielicznych gości zimowego bagna. Jako że wiało z północy, to wolałem wrócić do domu, chroniąc się między drzewami. Tak po szlaku dookoła Poznania, potem wzdłuż Jeziora Góreckiego i wertepami wydostałem się z Wielkopolskiego Parku Narodowego, i wróciłem do domu rozgrzać się.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji, terenowe, Wielkopolski Park Narodowy

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziejd

11:16 niedziela, 22 stycznia 2023
Może kiedyś się uda :)
Choć nielicznie, to zimą też można spotkać mieszkańców bagna :)
00:54 niedziela, 22 stycznia 2023
Też bym pomylił z daleka z muflonem :) Ale to żaden z moich ziomali :) Fajne ujęcie.
Trzcielińskie Bagno najlepiej odwiedzać wiosną, ptaki wrócą, Zimą kiszka.
Oj, jak ja uwielbiam te tereny :)