Poprószony Poznań

Nad ranem chwilę poprószyło śniegiem, ale niewiele, więc wyszedłem na chwilę. W centrum było bardziej biało. Pojechałem jeszcze na Cytadelę, gdzie chodniki wysypali piachem zamiast solą.
Po powrocie do domu rzuciłem okiem na grafik lodowiska i zdecydowałem się zacząć swój sezon łyżwiarski. Dojechałem na miejsce uradowany, że zdążyłem… na koniec kolejki. Była tak długa, że odstałem w niej ponad pół godziny. Musiałem wejść z kolejną tercją. Szkoda, że tak mocno ograniczyli tygodniowy grafik.

Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mmyta

00:57 niedziela, 22 stycznia 2023
Oby...
00:26 niedziela, 22 stycznia 2023
Ciężko powiedzieć, co tam wymyślili bez patrzenia w plany. Może śmieszkę umieszczą po drugiej stronie torowiska i kostka będzie uprzykrzać życie jedynie okolicznym mieszkańcom przez hałas.
00:01 niedziela, 22 stycznia 2023
Czyli lobby Rowerowego Poznania przegrało z interesami znajomych/zaufanych prezydenta. Szkoda. W tej grze ciężko komukolwiek kibicować, bo miny są wszędzie. Muszę sprawdzić ten bruk, choć średnio mam ochotę :/
14:58 sobota, 21 stycznia 2023
Na Alejach Marcinkowskiego jest gorszy bruk niż był wcześniej, więc tutaj nie ma pochwały.
01:01 sobota, 21 stycznia 2023
O tak, będzie tak samo, a zarobią swoi. Plus kilka plusików będzie dla Rowerowego Poznania za dość oczywisty pomysł wyrównania bruku. Oni też są swoi :/
23:55 piątek, 20 stycznia 2023
Ja ciągle odkrywam nowe murale, a nawet się nie staram ich szukać :P
Pewnie chcieli pokazać namiastkę tego, co było i co wróci po wykopkach :)
23:41 piątek, 20 stycznia 2023
Kawu wygrał z tym Spidermanem. Też go miałem wkleić, ale tak się boję aktualnego stanu centrum Poznania, że nawet do Kupca nie docieram, a nie pamiętam, kiedy robiłem zdjęcie tego murala :)
Haha, fajna wizualizacja tego, czego już nie ma (zdjęcie numer 4). To jakiś protest czy autoironia władz miasta? :)