Chwiałka

Upuściłem licznik i jeden z przycisków odmówił współpracy. Wiedziałem, że to zbyt delikatna konstrukcja. Co za tandetę teraz robią. Będę musiał zrobić sobie niechciany prezent.
Pojechałem do centrum, żeby złapać trochę świątecznych zdjęć, ale w tym roku słabo to wygląda przez rozkopany Rynek. Odwiedziłem jeszcze lodowisko, złapałem kilka neonów i wróciłem do domu.

Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zanic

22:08 wtorek, 28 lutego 2023
Najlepsze, że nikt nie widzi w tym problemu związanego z ekologią. Zysk jest ważniejszy niż środowisko i nasza przyszłość.
21:18 wtorek, 28 lutego 2023
Tobie padł przycisk, mi już jakiś czas temu przestało z dnia na dzień liczyć w Sigmie przewyższenie... Niestety według koncernów mamy kupować coraz częściej i coraz drożej :/
23:05 środa, 25 stycznia 2023
Świeci się jak choinka za każdym razem, gdy jeżdżę po okolicy.
W Azji jest ich więcej, ale w weekend spacerowałem po centrum i trafiłem na mnóstwo neonów. Niech zrobi się ładniej, to je obfotografuję :P
Większość anime bazuje na mandze. Moja styczność z Japonią rozpoczęła się od anime, a do mangi jakoś nie mogłem się przekonać.
23:15 wtorek, 24 stycznia 2023
Nie wiedziałem, że wieża na Szachtach jest oświetlona... Co oni tam jeszcze wymyślą, żeby zabić dzikość, jaka była w tym miejscu? :/
Fotki mega klimatyczne, takie... azjatyckie :)
Zastanawiał mnie, co to za mural - już wiem. To znaczy wciąż nie wiem :) Nigdy nie lubiłem anime, mangę jeszcze nawet wciągałem.