Pechowa herbaciarnia

Ostatni dzień w Bielsku-Białej. Przeniosłem się najpierw do kawiarni, żeby tam trochę popracować, bo to tylko praco-wakacje, a potem ruszyłem w kierunku Krakowa. Pomyślałem, że mogę wystartować wcześniej, aby odwiedzić ponownie ogród japoński i wstąpić do herbaciarni.
Chmurzyło się, więc spieszyłem się. W końcu zaczęło kropić. Myślałem, że lunie, ale nic z tego. Mijałem tylko mokre ulice, a na niebie pojawiło się słońce. Zrobiło się parno i gorąco. Pot lał się, jakbym naprawdę był w Japonii. Co za dzień. Dotarłem jednak do celu i mocno się rozczarowałem. Zamknęli wcześniej. Drugi raz to samo. Ja mam jakiegoś pecha. Mówią, że do trzech razy sztuka, ale kolejną próbę podejmę może za parę lat. Tymczasem obszedłem ponownie ogród i po powrocie do roweru zobaczyłem 42 °C na liczniku. Odczuwalnie było tyle samo.
Jechałem dalej, choć nie miałem daleko do kolejnego noclegu. Obawiałem się deszczu z prognozy pogody, więc zaplanowałem krótszy dystans. Akurat znowu pojawiły się chmury. Temperatura odrobinę zeszła, ale pozostawało ciężkie, wilgotne powietrze.
Kategoria kraje / Polska, Polska / małopolskie, Polska / śląskie, wyprawy / Śląskie – małopolskie 2022, z sakwami, rowery / Fuji

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa espot

23:27 piątek, 21 października 2022
Lata praktyki, choć od zawsze robiłem to amatorsko :)
19:20 piątek, 14 października 2022
W zdjęcia to ty umiesz, nie ma co!
18:20 czwartek, 13 października 2022
To prawda, narzekamy na nasz los, a są narody, które mają jeszcze gorzej :)
Nie znałem Końca Świata. Przez głos wokalisty pomyliłbym ich z Happysad :)
22:35 środa, 12 października 2022
No pech. Być Polakiem :) Ale zawsze może być gorzej :)
Bolek nie tylko mi się myli z Lolkiem. Bez skojarzeń :)