Nadal ślisko

Wyszedłem na sekundę, niewiele przed zmierzchem, choć od wczoraj nic się nie zmieniło: temperatura nadal na minusie, lodu nie ubyło. Dzisiaj postanowiłem obrać podobny kierunek, ale już bez lasu. To był trochę błąd, bo wiało. Przemarzłem, jeszcze nawet nie przejechawszy połowy trasy. Musiałem zatrzymywać się na rozgrzewki, bo mróz szczypał w palce. Nadal miałem szczęście nie zaliczyć wywrotki, choć koła kilka razy się poślizgnęły. Zdecydowanie przydałyby się kolce, tylko szkoda na to czasu i pieniędzy, jak zaraz przyjdą roztopy i będzie po problemie.
Kategoria kraje / Polska, Polska / lubelskie, terenowe, rowery / Trek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dluja

10:49 sobota, 15 stycznia 2022
Jest jeszcze opcja łańcuchów, jeśli ktoś ma odpowiednio szeroką ramę i hamulce tarczowe :)
12:22 piątek, 14 stycznia 2022
Kolce w opinie to faktycznie strata czasu, sam mam taki komplet i użyłem to w sumie 3 razy w poprzednich latach. W moim mieszczuchu taka wymiana opon trwa prawie półtorej godziny, a jak mam jeździć tak 1-2 dni i zmieniać spowrotem, bo wszystko się topi to nie ma to sensu.
20:10 poniedziałek, 27 grudnia 2021
Tutaj też wiało ze wschodu. Brr, koszmar.
19:51 poniedziałek, 27 grudnia 2021
Na zachodzie też zaczęło wiać złem. Ze... wschodu :)