Świąteczna niespodzianka

Pogoda przygotowała niespodziankę na święta. Nasypało śniegu, napadało deszczu, znów złapał mróz i chwilę poprószyło śniegiem. W ten sposób wszystkie drogi zostały pokryte lodem ukrytym pod śniegiem. Chodzenie nie było łatwe, więc jazda wydawała się niemożliwa, ale szkoda było siedzieć w domu. Spróbowałem. Nawet ulice błyszczały od lodu. Pierwsza myśl to lasy, bo utwardzone drogi były zbyt niebezpieczne. Tylko gdzie ich szukać? Pojechałem powoli bez celu, już miałem robić jakąś pętlę, gdy wpadło mi do głowy, żeby wjechać do lasu, przy którym się wychowałem. No i wjechałem, choć śnieg był gruby i jechało się mozolnie. Przynajmniej się rozgrzałem na tym mrozie. No ale las się skończył i trzeba było wracać. Wspiąłem się jeszcze na pobliską górę i już ślizgałem się do domu. Niestety ostrożna jazda sprawiła, że przemarzłem. Całe szczęście nie jeździłem dużo. Już wolałem warunki sprzed świąt. Na minusie, ale bez lodu.
Kategoria kraje / Polska, Polska / lubelskie, terenowe, rowery / Trek

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zogad

11:06 sobota, 15 stycznia 2022
Też kiedyś jeździłem do pracy komunikacją miejską, gdy nie było pogody. Potem przestałem na to zważać. Tylko rower musiałem zostawiać na klatce schodowej w biurze, bo nikt nie myślał o rowerzystach. Najgorzej, gdy robiła się kałuża z topniejącego śniegu :P
12:24 piątek, 14 stycznia 2022
U mnie w święta były podobne warunki drogowe, przy dojazdach do pracy wolałem przerzucić się na autobus.
20:07 poniedziałek, 27 grudnia 2021
Przyjdą roztopy, zrobi się błoto, solanka zastąpi smar w napędzie. I tak się jeździ każdej zimy :P
19:51 poniedziałek, 27 grudnia 2021
Oj, też to przerabiam w Poznaniu aktualnie. Na szczęście powoli koniec :)