Park zimą

Źle rozplanowałem sobie urlop w tym roku. Nie chciało mi się marznąć, ale skoro miałem wolne, to wyszedłem chwilę pokręcić się. Wiało z południa, więc standardowo wybrałem drogę przez Sawin, aby wrócić lasami przez Chełmski Park Krajobrazowy. Było ciut cieplej niż wczoraj.
Skróciłem sobie drogę i zamiast dojechać do Rudy, wjechałem od razu do lasu, aby przekroczyć Uherkę po znanych kładkach. Nie byłem pierwszym – widoczne były tropy lisa (tak zgaduję). Potem już standardowo na południe. Odwiedziłem jeszcze centrum Chełma i do domu. Telefon mi zamarzł, bo nie zapisał wszystkich zdjęć.
Kategoria Chełmski Park Krajobrazowy, kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / lubelskie, terenowe, rowery / Trek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zisie

22:14 piątek, 24 grudnia 2021
Jeszcze wiosną tama była jakoś o połowę niższa. Pobliskich zabudowań chyba nie zalało, ale widziałem wodę stojącą przy drodze.
22:03 piątek, 24 grudnia 2021
Fajnie to wygląda na fotach. Brrrr...awo bobry :)