Szukając jesieni 2021

Wymieniłem łańcuch w kolarzówce. Ostatnio robiłem to w lutym, czyli niemal 5 tys. km temu. Wtedy jedna zębatka kasety stała się nieużywalna. Po kolejnej wymianie łańcuch zaczął przeskakiwać również na drugiej zębatce. I tak przednie zębatki są już porządnie sfatygowane, więc następnym razem będę musiał wymienić wszystko. Przy okazji wyczyściłem cały napęd. Już dawno nie miał takiej opieki. Nawet przypomniałem sobie pierwotny kolor zębatek.
Ruszyłem z aparatem, żeby pokręcić się po okolicy i postrzelać trochę jesiennych fotek. Odwiedziłem Lasek Marceliński, zachodni klin zieleni, Cytadelę, potem Wartostradą wróciłem do domu.
Kategoria Polska / wielkopolskie, kraje / Polska, terenowe, rowery / GT

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa opnal

21:00 poniedziałek, 25 października 2021
Ja staram się wycisnąć wszystko z napędu, bo musiałbym wymieniać go co roku, jak nie częściej. Tobie to pewnie nie przeszkadza :P
20:46 poniedziałek, 25 października 2021
Sztuki nie trzeba rozumieć. Ani jej tłumaczyć. Albo rusza, albo nie :)

Zielony ten Poznań, no nie? To zdecydowany plus dodatni tego miasta.

Ja stwierdziłem, że przy szajsie, jaki teraz produkują, łańcucha nie wymieniam. Zysk z tego nikły, wolę wymienić cały napęd po tych 10 kołach+.