Pod Poznaniem, część 31

Dzisiaj nawet meteo.pl nie dało rady, bo miało padać, a w ciągu dnia i słońce wyjrzało zza chmur. Do tego temperatura wynosiła 5 °C przez cały wieczór. Wyszedłem po pracy na krótką przejażdżkę. Drogi dla kaskaderów były mokre, ale ulice w większości suche jak pieprz. Tak z 80% dróg zachęcało dzisiaj do jazdy. Pojechałem na północ, a potem pociągnęło mnie wzdłuż drogi krajowej. Wieki tamtędy nie jeździłem, ale nic się nie zmieniło. Dalej wzdłuż ekspresówki i do domu. Chociaż ubrałem się lżej, to było mi dzisiaj za gorąco. A w weekend ma być jeszcze cieplej.
Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, rowery / Trek

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lkazd

22:18 sobota, 20 lutego 2021
Oj tak. Budowa miała trwać rok. Trwała dwa. Wyobraź sobie, że przez ten czas czynny był tylko jeden przejazd, którym leciała całość ruchu. Brr, aż mnie dreszcze biorą na wspomnienie :)
22:10 sobota, 20 lutego 2021
Ach, o tym tunelu piszesz. Ale się pozmieniało od tamtego czasu :)
21:44 sobota, 20 lutego 2021
Wyobraź sobie, że kiedyś tego tunelu nie było :) Aż odszukałem swój filmik sprzed ponad siedmiu lat, pod koniec którego jest archiwalny widok przejazdu - o dziwo wtedy otwartego. Miałeś dwa, a nawet trzy zamknięte przejazdy non stop. Masakra :)

21:10 sobota, 20 lutego 2021
W pewnym czasie zacząłem brać ich prognozę za najgorszy wariant, jaki może się przydarzyć i w sumie to najczęściej działa ;p
11:55 sobota, 20 lutego 2021
Dwa lata temu te prognozy z meteo.pl były jeszcze praktycznie niezawodne, od tego czasu zaczęły się psuć i z roku na rok jest coraz gorzej, choć nie tak źle w porównaniu z innymi pogodynkami. U mnie mocna odwilż, zastanawiałem się nad rowerowym dojazdem do pracy, ale rano wszystko zamarzło i nie ryzykowałem jazdy po dosłownej szklance.
23:53 piątek, 19 lutego 2021
Mam wrażenie, że prognoza numeryczna ostatnio coraz częściej kuleje, ale może wydaje mi się. Oby weekend był pogodny.
W Plewiskach dzisiaj też czekałem. Tam chyba ze 2 razy udało mi się przejechać bez czekania. A na Dębcu już dawno nie jechałem przez tory. Tamtędy jadę zwykle wschód – zachód. Szkoda, że nie pobudowali więcej tych tuneli lub kładek.
22:09 piątek, 19 lutego 2021
No widzisz? Nie ma co ufać pogodynkom, nawet tym najbardziej profesjonalnym :)

Od czekania na przejeździe przy Kopaninie gorsze jest tylko czekanie przy Poznań Wschód albo w Plewiskach. Dębiec na szczęście generalnie już nieaktualny w temacie dzięki tunelowi.