26.58  01:19
Nie wiedziałem, dokąd dzisiaj pojechać, więc pojechałem do centrum. Temperatura jest nadal znośna.
Po powrocie podłubałem trochę przy gravelu i chyba znalazłem źródło skrzypienia. Nasmarowałem szybkozamykacz w tylnym kole i wydaje się, że jest cisza. Najchętniej przekonwertowałbym go na thru-axle, ale w internetowym śmietniku jeszcze nie trafiłem na części zamienne.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aswpe

15:05 niedziela, 16 czerwca 2024
No nie wiem. Nawet to, co zostało jest głośne :D
23:38 sobota, 15 czerwca 2024
Ptaków na Szachtach już nie ma, więc coś się musi odzywać :P
23:29 środa, 12 czerwca 2024
Taki trochę standard z parku Szachty :)
Niestety piasta jest beznadziejnie zrobiona i zbyt mocne ściągnięcie całości powoduje, że koło się nie kręci. Chyba będę musiał się przemęczyć do wymiany, ale nie chcę tego robić zbyt szybko. Najwyżej poczekam, aż obręcz znowu popęka, jak poprzednie dwie :P
15:44 środa, 12 czerwca 2024
Podoba mi się ten widoczek nad Stawem Rozlanym :)
Szybkozamykacz raczej nie jest częścią, która powinna się w jakikolwiek sposób ruszać po zamknięciu, zazwyczaj jeśli skrzypi jest za słabo dociągnięty ;)