Błotny ChPK

Zrobiło się brzydko, wiatr zdmuchnął wiele kwiatów. Jeszcze rano lało, a chmury wciąż groziły, gdy wychodziłem. Do tego wiało, więc pojechałem do Chełmskiego Parku Krajobrazowego. Tam drogi były wciąż mokre, a w miejscach wycinki panowało duże błoto. Co gorsza, teraz leśnicy pracują nawet w weekendy, więc musiałem przeciskać się między ich ciężkim sprzętem i błotem. Za to bagna w parku były wciąż wypełnione wodą, więc było na czym zawiesić oko. Chmury się przerzedziły i końcówka dnia zrobiła się słoneczna.
Kategoria Chełmski Park Krajobrazowy, kraje / Polska, Polska / lubelskie, rowery / Trek, terenowe

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ajaje

20:28 niedziela, 7 kwietnia 2024
Szkoda, że reszta parku tak szybko łysieje, więc trzeba się cieszyć z tego, co jest :)
16:04 niedziela, 7 kwietnia 2024
Taką przyrodą można nacieszyć oczy ;)
00:32 niedziela, 7 kwietnia 2024
Ten fragment nie dziwota, że ulubiony - poezja natury :) W przeciwieństwie do wycinki, która przecież miała być w całej Polsce zaprzestana...