Wiosna pod Chełmem

Nie chciałem trzeci dzień z rzędu jechać do parku, choć została jeszcze jedna ścieżka z tych ciekawszych. Nadal wiało, a pył z Sahary popsuł widoki kompletnie względem wczoraj. Czyli to nie była mgła, jak oczekiwałem. Jedynie temperatura była dziwnie wysoka, bo na termometrze widziałem ponad 26 °C.
Pojechałem lasami na południe w poszukiwaniu wiosny, potem chciałem objechać Chełm, ale ostatecznie odwiedziłem Park Miejski i plac Łuczkowskiego, których remont został ukończony. Co prawda pół roku temu, ale dopiero teraz się dowiedziałem. Potem jeszcze odwiedziłem Bagno Serebryskie. Szlaku oczywiście nie dało się pokonać o suchych butach. Pojechałem na około, trochę przez lasy, próbując ominąć budowę obwodnicy. Znalazłem na sobie jednego kleszcza.

Kategoria kraje / Polska, Polska / lubelskie, rowery / Trek, Chełmski Park Krajobrazowy

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa taprz

22:52 środa, 3 kwietnia 2024
Trollking, po części ten pył zrobił klimat :)
Marecki, coś w tym jest. Przejrzałem moje zdjęcia i kiedyś zrobiłem najwyżej zdjęcie rzepaku, łubinu czy słonecznikom, a po pierwszej wyprawie rowerowej do Japonii (kiedy to jeszcze nie odróżniałem śliwy od wiśni) to już lawinowo robiłem zdjęcie za zdjęciem :D
18:28 środa, 3 kwietnia 2024
Kwiatuszki ostatnio u Ciebie rządzą. Tak sobie pomyślałem, że to Japońskie nawyki ? :)
23:44 wtorek, 2 kwietnia 2024
Oj, było dużo bardziej szkoda w górach :)
Fajne fotki, mimo wszystko.
Rynek straszy, jedyny plus za zakaz parkowania.
20:10 wtorek, 2 kwietnia 2024
Tak, jest ciepło, jak na marzec. W górach byłoby dużo bardziej szkoda :)
18:15 wtorek, 2 kwietnia 2024
Temperatura w sumie bardzo przyjazna, w jednej z prognoz słyszałem, że zrobiło się tak ciepło, jak wiosną około 50 lat temu. Szkoda tylko, że przez ten pył nie można było liczyć na fajne krajobrazowe ujęcia.