Słoneczna zima

Słoneczny dzień. Po nocnym deszczu zostało dużo kałuż i mokrych ulic. Dawno nie byłem na mojej ulubionej drodze dla rowerów w Puszczy Noteckiej. Ruszyłem w kierunku Obrzycka. Drogi po zimie nie były najwygodniejsze.
Szlak w puszczy był brudny, most przez Noteć nadal czeka na rewitalizację. Z Obornik pojechałem nieco dłuższą drogą, bo wiało z południa. Niewiele to pomogło.
W końcu wiadukt Kosynierów na Górczynie jest przejezdny. Zaskakująco otworzyli go przed terminem. Szkoda, że przy okazji nie poszerzyli ciasnej śmieszki.
Kategoria kraje / Polska, po dawnej linii kolejowej, Polska / wielkopolskie, Puszcza Notecka, rowery / Fuji, setki i więcej, terenowe

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dwudz

00:00 środa, 28 lutego 2024
Podobno powiat szamotulski jest właścicielem mostu, ale on go nie chce i sprawa o ustalenie nowego właściciela wylądowała w sądzie. Nie znalazłem więcej informacji, więc nie wiadomo, jaki los czeka ten most.
00:33 wtorek, 27 lutego 2024
Wiadukt w Stobnicy jest okazały, ciekawe ile jeszcze czasu minie, zanim go zrewitalizują dla ruchu rowerowego.
00:34 poniedziałek, 26 lutego 2024
Ja w jedną stronę zawsze objeżdżam Poznań, więc nie jest najgorzej :P
Dla własnego bezpieczeństwa nigdy tam nie wjechałbym. Z perspektywy tej śmieszki wystarczy mi widoków. Może naoglądałem się zbyt wielu filmów z wypadków :)
23:35 niedziela, 25 lutego 2024
Kropa pochodzi ze Stobnicy :)
Fajna relacja. Nie jechałem jeszcze tą rowerówką, bo jak myślę o przedzieraniu się z południa na północ Poznania, żeby tam dojechać, to... wybieram południe :)
Jak na moje nie ma rowerówki na Górczynie - są trzy szerokie pasy, z których jeden intuicyjnie prowadzi do skrętu w lewo. Chodnika nie uznaję :)
Graty za lutową stówę!
22:52 niedziela, 25 lutego 2024
Byłoby jeszcze bardziej kapitalnie przejechać się po nim. Niestety na razie nie zanosi się na to :/
15:57 niedziela, 25 lutego 2024
kapitalny ten stalowy most w Stobnicy, Podobają mi się także rozlewiska Warty. Gratuluję stówki.