Kładka w Owińskach

Podczas szukania informacji o powstającej kładce w Poznaniu trafiłem na informację o ukończonej w tym roku inwestycji w Owińskach. Wjechałem na Nadwarciański Szlak Rowerowy. Obawiałem się błota, ale na jedyny jego ślad trafiłem tylko przy zabudowaniach. Kładka była ładna tylko na wizualizacji, ale może to wina zimy. Przedostałem się do Owińsk i wróciłem po nowej drodze dla kaskaderów do Poznania.
Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji, terenowe

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ralne

23:39 wtorek, 26 grudnia 2023
Wzajemnie wesołych świąt :)
16:54 wtorek, 26 grudnia 2023
Świetna kładka. Zdrowych, Spokojnych Świąt Andrzeju :)
00:00 poniedziałek, 18 grudnia 2023
Irracjonalne uzasadnienie, bo to właśnie istniejąca infrastruktura wymaga naprawy, by te grupy społeczne mogły czuć się bezpiecznie.
23:19 niedziela, 17 grudnia 2023
Też. Uzasadnienie jak zwykle to samo: "rodziny z dziećmi, osoby starsze, niepełnosprawni i użytkownicy hulajnóg". Rowerowy Poznań o rowerzystach kochających przyrodę zapomina.
14:40 niedziela, 17 grudnia 2023
Na północy też? Jeżdżę po Poznaniu i widuję tyle bubli, projektowych debilizmów i dziur, że ręce opadają, gdy patrzy się, jak nasze pieniądze są wyrzucane w błoto na kolejne projekty.
00:02 niedziela, 17 grudnia 2023
Właśnie ten Nadwarciański Szlak chciał Rowerowy Poznań wyasfaltować, bo jest "za trudny". Gdyż bywa piasek. Tylko dzięki determinacji prawdziwych rowerzystów i ekologów udało się to (jak zawsze chyba) zablokować :)
O remoncie kaskaderkozy cisza. Tym się Rowerowy Poznań nie chce zajmować, bo to nie Poznań, mimo że Owińska to też nie Poznań :)
Dyskutowałbym z nimi dalej, ale jako kolejny wyrzucony z forum nie mam dostępu.