Rowerem po Tōkyō

Dzisiaj musiałem się przenieść, ale miałem tyle czasu, że ruszyłem do kilku typowych miejsc dla zabicia czasu. Było nadal pochmurno, choć parno. Czasem kropiło. Pojechałem pod stację kolejową Tōkyō, objechałem pałac cesarski, rzuciłem okiem na wieżę tokijską, a zanim ruszyłem do hotelu przespacerowałem się po chramie Meiji-jingū.
Kategoria Japonia / Tōkyō, kraje / Japonia, rowery / Fuji, wyprawy / Japonia latem 2023, z sakwami, za granicą

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa gowdu

17:07 sobota, 15 lipca 2023
panther, jestem przekonany, że już zostały opróżnione. W wielu przydrożnych kapliczkach widuję jednak sake czy inne napoje i zastanawiam się, co się z nimi dalej dzieje.
Trollking, widzisz, nie trzeba wyjeżdżać z Polski, by mieć takie atrakcje :P
Marecki, wieża została także uszkodzona w 2011 podczas trzęsienia ziemi i też naprawili :)
14:01 sobota, 15 lipca 2023
Wieżę Tokijską Godzilla zniszczyła w jednym z filmów, widzę że odbudowali :)
23:13 piątek, 14 lipca 2023
O, znów jak widzę mentalna Polska, tylko jeszcze bardziej na wschód :)
20:56 piątek, 14 lipca 2023
Te beczki z sake to rekwizyt, czy można się częstować ;-)