Tokyo Skytree

Miła odmiana, bo zachmurzyło się, a czasem nawet pokropiło. Zostałem jeszcze jeden dzień w tym samym domu gościnnym, więc mogłem gdzieś wyskoczyć bez sakw. Padło na wieżę Tokyo Skytree. Windy mają tam całkiem szybkie. Powietrze nie było zbyt przejrzyste, więc nie udało mi się dojrzeć Fuji-san. Po powrocie na dół obszedłem sklepiki z pamiątkami, których nie mogło zabraknąć w turystycznej stolicy. Chciałem jeszcze połazić po pobliskiej świątyni, ale zaczęło kropić, gdy szukałem parkingu, więc wróciłem do bazy.
Kategoria Japonia / Tōkyō, kraje / Japonia, rowery / Fuji, wyprawy / Japonia latem 2023, za granicą

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iazaw

17:22 sobota, 15 lipca 2023
Ja też mam z tym problemy. Wolę miasteczka i wioski :)
20:53 piątek, 14 lipca 2023
Wielkomiejski gąszcz, słabo odnalazłbym się w nim ;-)
17:26 piątek, 14 lipca 2023
Pamiętam, że byłem tam kiedyś wieczorem i nie było zbyt wielu ludzi. No i z rana też jest pusto, ale to trzeba wcześnie wstać :P
23:23 czwartek, 13 lipca 2023
Sam nie wiem, czy się zachwycać, czy kląć pod nosem :) Przydałby się taki Covid bez Covida i zerknięcie na te piękne ujęcia, ale bez ludzi :)