Do Tōkyō

Kolejny dzień piekła. Moja wyprawa zmierza ku końcowi. Chciałem uniknąć lata, ale pomyliłem się o tydzień. Nie mam już planów, więc postanowiłem ruszyć do Tōkyō. Trudno było znieść gorąc. W dodatku drogi były tak fatalne, że pękła kolejna szprycha. Udało mi się znaleźć serwis, choć większość była zamknięta w środy. Wynegocjowałem, że zrobią to w pół godziny z proponowanej całej godziny. Po sprawie okazało się, że naszła chmura burzowa. Dała ociupinę ochłody, ale przeszła bokiem, więc długo się nie nacieszyłem brakiem przeraźliwego słońca. Za to zacząłem czuć tokijski klimat: mnóstwo ludzi, skrzyżowań, ciasnych uliczek, ściśniętych domów, pociągów. Niestety ceną była mozolna jazda.
Kategoria Japonia / Chiba, Japonia / Ibaraki, Japonia / Tōkyō, kraje / Japonia, rowery / Fuji, wyprawy / Japonia latem 2023, z sakwami, za granicą, po dawnej linii kolejowej

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zcale

17:27 sobota, 15 lipca 2023
Polskie upały wydają się takie przyjemne w porównaniu z tymi.
20:50 piątek, 14 lipca 2023
Szczerze współczuję tych upałów...
17:17 piątek, 14 lipca 2023
Gdyby jeszcze były zadaszone.
Poznań też ma parkingi P&R, nawet zadaszone, ale nigdy nie zauważyłem, by były używane.
23:17 czwartek, 13 lipca 2023
Mają rowerowy park&ride (by bike). Super! :)
Tak, w Polsce też jest, ale na wsiach i w mniejszej skali :)