Najrówniejsza droga w Japonii

Było przyjemnie pochmurno, ale zanosiło się na deszcz. Najpierw musiałem wydostać się z okropnego miasta. Ta prefektura ma najgorsze chodniki dla rowerów, a ruch na drogach był ciężki. Dopiero na wale nad rzeką mogłem odetchnąć. Ale za to jaka tam była droga! Tak równego szlaku rowerowego nie widziałem w całej Japonii, a spędziłem tu na podróżach niemal dwa lata. Przejechałem kawał drogi zanim znów wróciłem do mozolnej przeprawy przez miasta. Niestety zaczęło kropić i im dalej na południe, tym kropiło mocniej. Jeszcze nieznaczny podjazd mnie spowalniał. Na szczęście rozpadało się, dopiero gdy dotarłem do hotelu.
Kategoria góry i dużo podjazdów, Japonia / Nagano, kraje / Japonia, rowery / Fuji, wyprawy / Japonia latem 2023, z sakwami, za granicą

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa miest

16:15 czwartek, 6 lipca 2023
W Korei jest Szlak Czterech Rzek, który jest znacznie wygodniejszy niż to, co wybudowali w Japonii, więc to Japonia nie jest cywilizowana :P
23:35 środa, 5 lipca 2023
O, czyli Japonia ma rowerową cywilizację :) Czekamy na Koreę :)