Wieża 138

Pola zaproponowała wspólną trasę do parku z wieżą widokową. Było gorąco ze średnim zachmurzeniem i przyjemnym wiatrem. Najpierw dostaliśmy się na wały rzeczne, a potem już prosto do parku. Widoki zarówno po drodze, jak i na górze były super.
Paulina dopiero zaczęła swoją przygodę z turystyką rowerową, więc tam się rozdzieliliśmy. Ja ruszyłem dalej wzdłuż rzeki, aż pod zamek w mieście Inuyama. W turystycznej dzielnicy było mnóstwo ludzi. Pojechałem jeszcze do chramu związanego z legendą brzoskwiniowego chłopca, a potem ruszyłem na południe wzdłuż drogi, która wyglądała jak dawna linia kolejowa, choć nie znalazłem informacji to potwierdzających. Nie była to najprzyjemniejsza droga, więc nie pokonałem jej całej. Ruszyłem w drogę powrotną, zahaczając jeszcze o chram w centrum miasta.
Kategoria Japonia / Aichi, kraje / Japonia, rowery / Fuji, wyprawy / Japonia latem 2023, za granicą, ze znajomymi

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa musia

16:29 niedziela, 25 czerwca 2023
Marecki, tutejsze rzeki są olbrzymie, więc i obiekty inżynieryjne zostały wybudowane z odpowiednim rozmachem :)
Mieliśmy szczęście, bo podlot musiał chwilę wcześniej wyskoczyć z gniazda, które było na budynku.
Trollking, nie da się mieć wszystkiego. Oba kraje mają swoje plusy i minusy. Działki są tutaj wystarczające, by postawić dom. Jak ktoś jest bogatszy, to jeszcze sobie wybuduje parking. Na skuterze nie dostrzegłem go, ale pikabus z wielkimi uszami widziałem, tylko był za szybki, żeby go sfotografować. Znalazłem czyjeś zdjęcie :)
23:44 sobota, 24 czerwca 2023
Rodzinne kadry dymówki rządzą :)
No widzisz, ten Poznań nie taki zły, jak go opisujesz, nawet Japonia gorsza :) A, i nawet działki w środku miasta mają mniejsze :) A i Pikachu jeździ skuterem po mieście!
A na poważnie - kolejne klimatyczne miejsce.
20:40 sobota, 24 czerwca 2023
Jak zawsze świetne mosty, choć większość przypomina te z rodzimych przepraw przez największe rzeki. Oczywiście nie zapomnę wspomnieć o podlocie dymówki.. Pocieszny :)