Szukając pieczątek

Upalny poranek, a wiatru prawie nie było. Jechałem dalej wokół wyspy, szukając pieczątek. W pierwszym miejscu okazało się, że stacja drogowa została przerobiona na muzeum poświęcone Johnowi Manjirō, który uczestniczył w otwarciu Japonii na świat. Druga stacja przechodziła remont, ale pieczątki zostały wystawione obok budynku. Potem droga wiodła przez wiele tunelów wzdłuż skalistego wybrzeża. Jeden nawet ominąłem po starym przebiegu, choć liczba zalegających głazów i ubytków raczej sugerowałaby zamknięcie ścieżki.
Na kolejnej stacji wbiłem kolekcjonerskie pieczątki bez problemu, ale dalej pojawiły się schody. Stacja była zamknięta. Nawet trochę bezczelnie wjechałem za barierki, co bacznie obserwował jeden z pracowników. Na próżno było jednak szukać pieczątek. Musiałem pogodzić się z kolejną dziurą w kolekcji.
Dotarłem do docelowego miasta, gdzie kończyła się linia kolejowa. Nie towarzyszyła mi podczas podróży, ale na stacji kolejowej znalazłem jeszcze jedną pieczątkę do dziennika.
Kategoria góry i dużo podjazdów, Japonia / Kōchi, kraje / Japonia, rowery / Fuji, wyprawy / Japonia wiosną 2023, z sakwami, za granicą

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epeza

18:05 środa, 19 kwietnia 2023
Trollking, lubię przyrodę, ale jest tyle innych pięknych miejsc, które chciałbym odwiedzić :)
Gość, jeszcze Polaków nie słyszałem od opuszczenia lotniska, ale zdarzyło się, że gospodarze mnie witali po polsku :)
Gość
09:35 środa, 19 kwietnia 2023
Jak to mówią Polak potrafi,piękna wyprawa.
23:24 wtorek, 18 kwietnia 2023
Raz jeszcze powtórzę (wiem, apel nie zadziała): zostań tam :)