5 cm na sekundę

Kolejny gorący dzień. Postanowiłem pojechać po trasie zaproponowanej przez aplikację mapy.cz, jednak zdziwiłem się z podjazdu, którego miało nie być. Mimo to kontynuowałem, bo na mapie zauważyłem atrakcję. Wymagała dodatkowej wspinaczki po skałach, ale opłaciło się, bo dotarłem do wodospadu. Cała rzeka wyglądała niezwykle i na jej drodze stało takich atrakcji dużo więcej. Wolałem jednak oszczędzać nogi i wróciłem do jazdy.
Chcąc uniknąć dodatkowych podjazdów, wybrałem drogę krajową. Przegapiłem kilka interesujących miejsc, ale też zobaczyłem kilka innych, odwiedziłem dwie stacje drogowe, no i minąłem mnóstwo kwitnących drzew wiśni. Niektóre już nawet zgubiły większość płatków. Te z kolei opadają swobodnie z prędkością 5 cm na sekundę. Miło było się zatrzymać pod kilkoma drzewami i poobserwować, jak ulotne jest życie kwiatów.
Podjazdy się dłużyły. Przynajmniej mogłem przebierać w widokach z sakurą i zatrzymywać je na fotografii. Na ostatnich podjazdach rozpoznałem znajomą drogę. Potem dojechałem do dawnej wioski z tradycyjną architekturą.
Kategoria za granicą, z sakwami, wyprawy / Japonia wiosną 2023, rowery / Fuji, kraje / Japonia, Japonia / Nagano, Japonia / Gifu, góry i dużo podjazdów

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nicop

18:50 piątek, 31 marca 2023
yurek55, to czysta fizyka. Kogoś z pewnością to interesowało :)
Trollking, to i tak tylko próbka, bo spodziewałem się zobaczyć więcej kwitnących wzgórz :)
Albo jak ktoś sepleni :P
23:36 czwartek, 30 marca 2023
Kraj kwitnącej wiśni w końcu dzięki Tobie w końcu mi udowodnił, że nim jest :)
Piękne te brzegi...
A ta nazwa, tak w sumie, brzmi jakoś po polsku: Okuwa często się słyszy, tyle że ze spacją i jeszcze jedną literą :)
20:46 czwartek, 30 marca 2023
Japończycy potrafią nawet obliczyć prędkość spadania kwiatu wiśni, Nikomu innemu by to nie przyszło do głowy.