Ogród japoński w Pisarzowicach

Plan z wczoraj nie mógł czekać. W prognozie były przelotne deszcze i faktycznie lunęło kilka razy, że przekładałem wyjście. W końcu ruszyłem. Nie miałem daleko. Raptem 4 km od celu lunęło. Spędziłem z 20 minut na przystanku. W końcu dojechałem do ogrodu. Ach, mała Japonia. Piękne detale. Przespacerowałem się po ogrodzie i już miałem wejść do herbaciarni urządzonej w japońskim stylu, gdy okazało się, że była zamknięta. Nie sprawdziłem, że zamykali godzinę przed ogrodem. Byłem lekko zawiedziony. Obok mieli też szkółkę roślin japońskich. Przyda się, gdy będę urządzał własny ogród.
Nie chciałem tak szybko wracać. Pojechałem na południe do Kóz, potem kawałek pod górę u podnóża Beskidu Małego i wróciłem do Bielska-Białej. Miałem jeszcze czas, więc chciałem zobaczyć miasto. Wtedy zdałem sobie sprawę, że już tu byłem. Miasto jest koszmarne, bo nie słyszeli tu o przejściach dla pieszych. Najwyżej można trafić na przejścia podziemne, ale jak mieszkańcy się na coś takiego godzą?

Kategoria góry i dużo podjazdów, kraje / Polska, Polska / śląskie, wyprawy / Śląskie – małopolskie 2022, rowery / Fuji

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktnie

21:22 wtorek, 11 października 2022
W Przesiece byłem, choć nie wiem czemu mi się tam nie podobało, bo po zdjęciach wygląda dobrze. Może było zbyt wiosennie :)
To tylko remont placu. Wszędzie znajdzie się jakiś objazd, ale na takie niespodzianki już się nie poradzi. W Polsce nie ma tak lekko, jak w Norwegii ;)
21:15 wtorek, 11 października 2022
Tylko dodam, że w okolicach Podgórzyna jest też taki ogród. Nigdy nie byłem, bo cenowo jest zbyt... turystycznie :) Czekam na Twoją relację :)

Uciekłeś z Poznania, ale remonty i tak Cię dopadły. Współczuję :)
17:04 wtorek, 11 października 2022
Wygląda na to, że splajtowali, bo znalazłem bardzo mało wzmianek o tym ogrodzie i nic na czasie. Szkoda, ale w Polsce jest jeszcze kilka takich miejsc, które odwiedziłem bądź planuję odwiedzić :)
09:49 wtorek, 11 października 2022
Super ogród. Najbliżej mnie podobny znajduje się po Niemieckiej stronie, w Brieskow koło Frankfurtu nad Odrą.