Hamujące rozwiązanie

Nareszcie wywaliłem te beznadziejne hamulce i zamontowałem zestaw, który dorwałem kilka miesięcy temu. Trochę mnie wymęczyła regulacja, ale na pewno będą mniej zawodne. W ogóle chyba ktoś mi wykrzywił tarczę hamulcową, bo sam zwracam uwagę, żeby nawet nie dotknąć nią o cokolwiek. Przydałby się garaż, to kupiłbym sobie rower miejski, o którego parkowanie nie musiałbym się martwić.
Wyskoczyłem wieczorem na miasto, żeby sprawdzić nowe hamulce. Pewnie jeszcze muszą się dotrzeć, jakaś regulacja tej wygiętej tarczy też przydałaby się i może wymiana linki (mam nadzieję, że bez pancerza), bo po ostatnim serwisie tylny hamulec najpierw zaczął się blokować, a potem ciężko chodzić.
Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pragn

18:38 wtorek, 17 maja 2022
Też wolałbym oddać rower komuś z fachem w ręku, ale jest wiosna i terminy pewnie są zajęte na najbliższe 2 tygodnie, a ja nie mogę czekać :P
17:55 wtorek, 17 maja 2022
Szacun. Z hamulców to ja potrafię ewentualnie klocki wymienić, i to tylko w tych klasycznych :)
20:24 sobota, 14 maja 2022
Łuki są raczej w porządku. Widziałem brzydko ucięty koniec pancerza, więc może to jakiś trop. Próbowałem rozprowadzić trochę oliwy po lince, żeby poprawić poślizg, ale nie poczułem różnicy. Spróbuję jeszcze tam zajrzeć w wolnym czasie. A Shimano będę miał na uwadze, dzięki za ciekawostkę :)
06:06 sobota, 14 maja 2022
Klimatycznie na zdjęciach, a co do hamulców może gdzieś są zbyt ciasne łuki i dlatego linka ciężej chodzi, ewentualnie przy końcach pancerza, gdy był ucinany są jakieś zadziory i może wystarczy je rozepchnąć np. małym śrubokrętem. Jeśli już trzeba by wymienić pancerze (odpukać w niemalowane) to do tej pory najbardziej trwale i z najmniejszymi oporami ruchu wypadają pancerze hamulcowe od Shimano, miałem porównanie z pancerzami innych firm w serwisowanych przez mnie rowerach znajomych, m.in. Clarks, Jagwire, Accent. Nie wiem od czego to zależy, bo na oko wydają się prawie takie same.