Parowóz w Wirach

Planowałem to od kilku miesięcy. W końcu zebrałem się i ruszyłem, mimo że w prognozie pogody była burza. Nie tylko nie padało, ale też świeciło słońce. Parowóz spóźnił się, ale gdy wjechał, zadymił całą okolicę. Na szczęście jechał przodem, więc lokomotywa pokazała się w całej swojej okazałości. Szkoda tylko, że stanąłem w kiepskim miejscu. Może następnym razem wyjdą lepsze ujęcia. Tymczasem słońce przepadło za chmurami, więc ruszyłem do domu w obawie przed zapowiadanym deszczem.
Kategoria Polska / wielkopolskie, kraje / Polska, rowery / Fuji

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa amach

18:33 piątek, 21 stycznia 2022
Ciekawa strona. Znalazłem nawet lokomotywę, która nie kopci na tej trasie :P
07:35 piątek, 21 stycznia 2022
Zdjęcia wyszły całkiem nieźle, choć chyba tam będzie problem nie wplatać do motywu znaków drogowych.
Ciekawa i bliska miejscówka jest np tu: http://rail.phototrans.eu/rail.php?s=14&nr=85162&ticket=0 (mapka pod zdjęciem). Swoją drogą sam często planuję zdjęcia z nowych terenów opierając się właśnie o tą stronę i mapkę (kiedyś też tam publikowałem pod nickiem Kolekcjoner205).
19:51 poniedziałek, 20 września 2021
19:04 poniedziałek, 20 września 2021
Każdemu jego por....bajka, każdemu Jego bajka mawiają ;) W dobrym kadrze słupy na stacji w Szreniawie robią robotę. Oczywiście mówimy o słupach semaforów kształtowych, a nie o latarniach :) Polecam foty w konwencji b&w ;)
18:53 poniedziałek, 20 września 2021
Kiedyś polecałeś tę stację i w końcu udało mi się tam dotrzeć :P
A wiem nawet, o którą prostą chodzi. Mam tam jeszcze bliżej niż na stację w Wirach. Myślałem też o Szreniawie, ale teraz zwróciłem uwagę, że jest tam dużo słupów.
21:09 sobota, 18 września 2021
Widzę, że poszedłeś w moje ślady :) To miejsce jest idealne na fotki parowozu, wyszło Ci super. Podpowiem, że jest tylko jedno lepsze, kawałek dalej - tam, gdzie w Wirach zaczyna się WPN. Długa prosta, sporo czasu na fotki. Tylko trzeba zdążyć o tej wczesnej godzinie, co mi się nie udało póki co :)
12:21 sobota, 18 września 2021
Właśnie, a na Kaszubach widzieliśmy żółte barierki :D
12:20 sobota, 18 września 2021
Ach te kochane przez wszystkich poznaniaków biało-czerwone, patriotyczne barierki... ;)
12:03 sobota, 18 września 2021
Fakt, ale ja ostatnio zwracam uwagę również na tło. Tutaj znaki drogowe i barierki za mocno się wpraszały :P
11:33 sobota, 18 września 2021
Jakkolwiek byś parowozu nie uchwycił, choćby nawet od du*y strony, zawsze będzie ogień...i kupa dymu. No i ten zapach...
Foty pierwszorzędne oczywiście :)