Sieraków

Wiało ze wschodu, więc wykorzystałem podrzucony pomysł i wybrałem się do Sierakowa. Było okropnie upalnie. Ruszyłem najpierw standardowo do Szamotuł. Tam wjechałem na szlak EuroVelo 2. Przynajmniej tak mnie się wydaje, bo raz był niebieski, raz czarny, a nawet pokrywał się z drogą św. Jakuba. Dojechałem po takim cudaku do Ostrorogu, gdzie wybrałem skrót i wyszło, że pokonałem podobną drogę, co parę lat temu do Międzychodu.
Z Sierakowa ruszyłem do Puszczy Noteckiej, która była w pierwotnym planie na dzisiaj. Dojechałem do Mokrza, gdzie w sumie chciałem wsiąść w pociąg, ale miałem tyle czasu, że ruszyłem do Wronek. Dziurawe drogi i piach wykończyły mnie. Miałem jeszcze czas na szybki obiad, a potem pojechałem prosto na dworzec. Niestety zdążyłem i mimo że pociąg był zapchany rowerzystami i konduktorka zwróciła mi uwagę, że mogła mnie nie wpuścić, to pojechałem. Miałem bowiem cichą nadzieję, że będę musiał wrócić do domu o własnych siłach, czyli najpierw przez puszczę do Obornik, żeby osłonić się przed wiatrem, a potem na południe do Poznania. Tylko wtedy wyszłoby 180 km. Rozleniwiłem się.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, Puszcza Notecka, setki i więcej, terenowe, dojazd pociągiem, rowery / Fuji

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ienap

17:58 poniedziałek, 7 czerwca 2021
Jeszcze parę lat temu trzaskałem takie dystanse, że głowa mała, a teraz setka ledwo mi wychodzi ;p
Niestety. Widok z lotu ptaka na puszczę wygląda koszmarnie, chociaż jak się tam jeździ, to ma się wrażenie, że jest jeszcze gorzej. Więcej tam karczowisk i działek mających zaledwie kilkuletnie młodziki niż pięknego lasu.
23:11 niedziela, 6 czerwca 2021
Mało znane mi rejony, choć przejazdem się kilka razy bywało. Ładne mi rozleniwienie, zaledwie 100+ :)

W kolejnej puszczy jak widzę znów tną :/