Będzie padać czy nie będzie?

Wahałem się z wyjściem. W końcu, gdy już się ubrałem, zaczęło padać. Odłożyłem wycieczkę, ale nie chciałem siedzieć cały dzień w domu, bo sąsiad urządził dyskotekę. Wyszedłem po południu. Było pochmurno i przyjemnie chłodno. Czasem pojawiały się większe kałuże. Miałem pokręcić się po okolicy, ale pojechałem na Szczepankowo, potem do Swarzędza, a dalej do Wierzenicy. Chciałem dostać się do Kicina, ale nie terenem, więc pojechałem aż do Mielna. Powrót do Poznania był chłodny, bo pod wiatr. Od czasu do czasu słońce wyglądało zza chmur, ale w Poznaniu zachmurzyło się całkowicie. Na szczęście nie rozpadało się.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sciuw

18:43 poniedziałek, 17 maja 2021
Lubię łapać ujęcia pod słońce. Nie zawsze udaje się uchwycić ich magię, ale można do nich wracać wspomnieniami :)
Ja się rozleniwiłem. Ostatnio częściej wolę się zatrzymać co 20–30 km i dopompować powietrza niż łatać dziurę w trakcie wycieczki i brudzić ręce :P
22:38 sobota, 15 maja 2021
Mimo, iż przepadam za koleją przyznam, że główny motyw z drogą, drzewami, ciekawym niebem i rzepakiem w tle najlepszy, a zaraz za nim ze zdjecia nr 11 :)
Dobra opona to podstawa, jak już się coś zdarzy sam łatam dętki tylko raz, maksymalnie dwa, najczęściej jednak w domowych warunkach, a w trasie wolę założyć nową chyba właśnie dla komfortu psychicznego.
21:58 sobota, 15 maja 2021
Przerabiałem wiele opon. Wszystko zależy od szczęścia :P
21:52 sobota, 15 maja 2021
Najdrożej, czyli najtaniej, wychodzi solidna opona :) W przypadku szosy to jedna-dwie wymiany na rok. Kiedyś, gdy karmiłem się tanizną, potrafiłem rocznie kilkanaście gum wymienić...
21:47 sobota, 15 maja 2021
Na mojej dętce naliczyć można kilkanaście łatek. Taniej wychodzi zestaw nowych łatek niż każdorazowa wymiana dętki czy opony :D
21:44 sobota, 15 maja 2021
Łatania dętek nie uskuteczniam, bo wolę wydać 15 PLN i mieć spokój psychiczny raz na te kilka tysięcy kilosów (przy odpowiednich oponach oczywiście) :)
21:29 sobota, 15 maja 2021
No, nie zrobiłem setki, ale przynajmniej wyczyściłem rower i załatałem dziurę w dętce, o której zapomniałem wspomnieć już drugi dzień z rzędu ;p
21:10 sobota, 15 maja 2021
A widzisz, do południa była bajka - słońce i nie za gorąco. Za późno wstałeś :)

Żeby nie było za różowo - deszcz, o którym piszesz, trafił mnie z żoną na spacerze po Dębinie. W sumie fajny był, bo ciepły :)