Ruda – Sawin

Miałem zrobić sobie dzień przerwy, ale tak spojrzałem na prognozę pogody i kolejne dni mogą być bardziej odpowiednie na odpoczynek. Postanowiłem ruszyć z planem z piątku, tylko w odwrotnym kierunku. Pojechałem przez Chełm na szlak Green Velo, potem ku Sawinowi. Po drodze złapała mnie ciężka chmura, ale spadł tylko mokry śnieg. Z Sawina miałem już prostą końcówkę. Temperatura była podobna do wczorajszej, ale wiatr wiał tak jakby ze wszystkich stron, bo co przystanek, to duło z innego kierunku.
Kategoria Polska / lubelskie, kraje / Polska, Chełmski Park Krajobrazowy, rowery / Trek

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ujrze

20:35 poniedziałek, 5 kwietnia 2021
Nie mają. I mieć nie będą. Jesteśmy gatunkiem inwazyjnym, do tego niszczącym samych siebie.
20:29 poniedziałek, 5 kwietnia 2021
Fakt, wojny o podłożu religijnym były i nadal są powodem wielu niepotrzebnych cierpień. Gdyby tylko ludzie mieli więcej oleju w głowach.
20:26 poniedziałek, 5 kwietnia 2021
Niby tak, ale z dekadę temu też i u nich była jakaś afera z molestowaniem. Chyba we Wrocławiu. Dla mnie najfajniejszą religią jest... brak religii :)
18:46 poniedziałek, 5 kwietnia 2021
Ja w tym odłamie widzę kilka zalet. Nie mają zwierzchnictwa w obcym państwie, bo nie uznają papieża i nie obowiązuje ich celibat, który w kościele katolickim jest powodem – głośnych ostatnimi czasy – problemów.
21:10 niedziela, 4 kwietnia 2021
Parafię polskokatolicką kojarzę tylko jedną, w Jeleniej Górze. Dziwny to odłam, bo brzmi bardziej przerażająco niż sam katolicki :)
19:09 niedziela, 4 kwietnia 2021
Dodatkowym ich plusem jest ograniczone promieniowanie UV :)
18:53 niedziela, 4 kwietnia 2021
Lubię oglądać takie rozległe polne widoki, gdy niebo pokrywają kłębiące się chmury, choć wtedy też daleko się nie zapuszczam :)