Odwrotnie wzdłuż Warty

37.43  01:29
Zwykle tą trasą jeżdżę odwrotnie do ruchu wskazówek zegara. Nie pamiętam, kiedy ostatnio jechałem w drugą stronę, więc pojechałem tak dzisiaj. Mięśnie nadal się nie zregenerowały po weekendzie, choć po kilkunastu kilometrach przestałem odczuwać zmęczenie. Było dzisiaj strasznie dużo dymu i spalin, więc po przekroczeniu Warty wróciłem prosto do domu.
Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, Wielkopolski Park Narodowy, rowery / GT

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa espot

21:36 niedziela, 7 marca 2021
W sumie słusznie. Największym skarbem tej restauracji jest klimat w środku :)
21:09 niedziela, 7 marca 2021
Na wynos raczej nie dowiozę do domu ciepłe, a jak zwierzę na ulicy jeść nie mam ochoty. Poczekam na lepsze czasy ;p
20:51 niedziela, 7 marca 2021
"Lokomotywa" na pewno jest otwarta, bo wciąż wisi szyld o nowych daniach na wynos.
20:42 niedziela, 7 marca 2021
Nie byłem, ale widziałem jakiś czas temu informację, że jakaś restauracja została zamknięta, tylko nie mam pewności, bo tam przynajmniej dwie są w okolicy.
21:08 sobota, 6 marca 2021
A byłeś kiedyś w środku? Jeśli nie to zdecydowanie polecam. Świetny klimat, a i kuchnia niezgorsza. Nie wiem czy aktualnie da się wejść, ale po covidzie pozycja obowiązkowa :)
19:24 sobota, 6 marca 2021
Zamknęli przejazd, więc skoczyłem na mój ulubiony podpoznański peron kolejowy, aby skorzystać z przejścia podziemnego, a przy okazji złapałem chwilę na fotografii :)
12:53 piątek, 5 marca 2021
Motyw z Puszczykowa najlepszy :)
23:20 środa, 3 marca 2021
Ma swój klimat :) Pamiętam, jak po ogromnej wichurze to drzewo zostało powalone i już tak zostało.
22:21 środa, 3 marca 2021
Dębinę poznam nawet nocą :)

Wisiał dziś jakiś szajs w powietrzu, potwierdzam :/