Pod Poznaniem, część 32

Koło południa padało, dzięki czemu temperatura spadła i nie musiałem się „gotować” w swoich ubraniach. Ulice do wieczora zdążyły wyschnąć. Gdy wyszedłem, przywitał mnie piękny zachód. Szkoda, że się tak grzebałem, bo mogłem zebrać bogatszą kolekcję zdjęć. W końcu wziąłem się za etui w moim telefonie, bo odkąd je kupiłem na początku roku, denerwowała mnie wada fabryczna, która powodowała, że część etui zasłaniała kadr, co psuło wszystkie zdjęcia. Mam nadzieję, że moja modyfikacja wytrzyma kolejne 2 lata, jak było z poprzednim etui.
Początek wycieczki był pechowy, bo nie sprawdziłem prognozy pogody i pojechałem w ciemno – pod wiatr. Wybrałem drogę wzdłuż drogi ekspresowej, aż skręciłem na Poznań, gdzie wiatr przestał przeszkadzać. Wydłużyłem wycieczkę, jadąc na Kiekrz, a potem na Morasko. Gdzieś źle skręciłem i ostatecznie nie dojechałem tam. Drogi dla rowerów na północy Poznania są pokryte grubą warstwą piachu. Koszmar, który wolałem ominąć, więc zjechałem na stare, znajome ulice. W centrum rozważałem powrót po Wartostradzie, ale wybrałem Bukowską. Dzięki wiatrowi dało się dzisiaj oddychać, bo wywiał cały smog.
Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, rowery / Trek

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa odnie

18:16 sobota, 27 lutego 2021
Samsung i Apple też mają drogie telefony, a jakoś się trzymają.
Zazwyczaj wybierałem telefon ze względu na wytrzymałość baterii albo aparat, ale do chińskiej technologii nadal podchodzę sceptycznie.
22:55 piątek, 26 lutego 2021
Telefony Sony jak zwykle dostają plusa za zdjęcia. Niestety, za większość innych rzeczy już nie - mobilna część koncernu w końcu upadnie, bo z roku na rok jest gorzej. I drożej.

Chiny rządzą w tym segmencie jakością, co bym dziesięć lat temu potraktował jak żart. No ale się pozmieniało :)
22:47 piątek, 26 lutego 2021
Ja deszcz widziałem tylko przez okno ;p
Od ponad dwóch lat używam Xperii XZ Dual. Wcześniej miałem LG G4s Dual, ale przemókł.
22:30 piątek, 26 lutego 2021
Ten wiatr dziś wszędzie przeszkadzał na podpoznańskich polach, a zaczęło padać już koło dziewiątej. Wiem, o czym piszę, ciuchy do teraz się suszą :)

Jak zwykle zadam pytanie o model telefonu, bo lubię ten temat - jakim focisz?