Brama za mostem

121.64  04:50
Było słonecznie z przelotnym zachmurzeniem. Ruszyłem do Puszczy Noteckiej. Na północ miałem wiatr boczny, na zachód wiało w twarz. Za dawnym mostem kolejowym postawili bramę. Ktoś podpalił most, ale to raczej nie powstrzyma wandali. Szkoda, że nikt nie chce wziąć odpowiedzialności za ten zabytek. Powrót w końcu z wiatrem, choć wieczorem osłabł.
Kategoria kraje / Polska, po dawnej linii kolejowej, Polska / wielkopolskie, Puszcza Notecka, rowery / GT, setki i więcej

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wskie

15:40 czwartek, 22 sierpnia 2024
To prawda, trzeba wiedzieć, którędy stąpać. Miejscowi dbali o to przejście, ale nie wiem, jak będzie to wyglądać po postawieniu tej bramy.
Lichy
15:30 czwartek, 22 sierpnia 2024
Kilka lat temu próbowałem przejechać (przeprowadzić rower) przez most, ale się wycofałem. Moim zdaniem jest trochę strasznie. Po prostu można zlecieć.
15:22 czwartek, 22 sierpnia 2024
Warto, póki nie zdewastowali wszystkiego :)
23:52 środa, 21 sierpnia 2024
Ostatni raz byłem w Stobnicy jak odbierałem Kropę :) No cholera, muszę nawiedzić, choć szosą nie ma za bardzo sensu.
Fajna i malownicza relacja :)
20:13 środa, 21 sierpnia 2024
Puszcza Notecka jest pełna piachu. Kiedyś mniej mi to przeszkadzało, teraz jakoś bardziej, więc nie zapuszczam się tam zbyt głęboko.
Mogliby wykorzystać dawną linię kolejową Kunowice – Cybinka, zamieniając ją w drogę dla rowerów, aby wypromować region :)
18:50 środa, 21 sierpnia 2024
Puszcza Notecka bardzo podobna do mojej - Rzepińskiej, zapraszam :)
Sympatyczne te lukrowe przejście..