Hebridean Way

103.35  06:21
W nocy trochę padało, więc mój namiot nie ma szczęścia. Za to wiatr się zmienił i w dużej mierze mnie pchał. Na mojej drodze stały przynajmniej dwa większe podjazdy. Wraz z nimi pojawiła się okresowa mżawka, która czasem zmieniała się w deszcz. Mimo to nie narzekałem na widoki.
Niemal cały dzień jechałem po szlaku rowerowym Hebridean Way biegnącym po Hebrydach Zewnętrznych. Nie ma tu zbyt wielu dróg, więc szlak prowadził po tych głównych.
Po południu wiatr musiał osłabnąć, bo odcinek pod wiatr nie był taki straszny. Szkoda, że ciągle ciapał ten deszcz.
Dojechałem do Calanais, gdzie znajduje się kilkanaście mniejszych lub większych megalitycznych struktur. Kilka kamiennych kręgów zobaczyłem z daleka, po jednym się przespacerowałem. Cóż, kamień był tam w użyciu od tysięcy lat.
Dotarłem do kempingu, rozbiłem obóz i niedługo potem rozpadało się. Szkocja jest ładna, ale nie wyobrażam sobie tu żyć.
Kategoria góry i dużo podjazdów, kraje / Wielka Brytania, pod namiotem, rowery / Fuji, setki i więcej, wyprawy / Szkocja 2024, z sakwami, za granicą

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mjree

00:06 sobota, 3 sierpnia 2024
Nie fotografowałem aut, ale nie było ich zbyt wiele :)
Trochę brakuje mi tych widoków :)
23:07 piątek, 2 sierpnia 2024
Skoro tak pusto, to mentalnie idealnie dla mnie, widokowo również, pogodowo zdecydowanie nie :)
Raz jeszcze brawa za piękne ujęcia!
20:40 czwartek, 1 sierpnia 2024
Rząd stara się zasiedlić te tereny, ale wiedzie się tu raczej pustelnicze życie. Kilka razy widziałem bibliotekę na kółkach. Atrakcje przynoszą tu tylko owce i turyści :)
18:47 czwartek, 1 sierpnia 2024
Malownicze i klimatyczne pustkowia ze specyficzną aurą, ciekawie wyglądają, ale tak jak wspominasz te tereny raczej nie nadają się do zamieszkania na stałe :)