Portree, Uig

66.43  04:07
W nocy więcej wiało niż padało, więc do rana namiot wysechł. Niestety poranny deszcz odwrócił ten stan rzeczy. Potem od czasu do czasu mżyło, co uśpiło moją czujność. Na zjeździe lunęło mocniej i wtedy przemokłem.
Dotarłem do Portree, gdzie padać przestało. Liczyłem znaleźć tu serwis rowerowy, ale poza kawiarnią z wypożyczalnią rowerów i sklepem sportowym w większości z odzieżą – nie było nic. Wyspa jest zbyt deszczowa, dlatego rowery są tu bardziej ciekawostką.
Ruszyłem na północ najkrótszą drogą ze względu na pogodę. I tak znów zaczęło padać. Dopiero na kilometr przed kempingiem w Uig… wyjrzało słońce.
Większość kempingów wymaga rezerwacji. Ma to swój plus, że wszyscy się mieszczą. Niektóre obiekty używają systemu rezerwacji, inne wymagają innej formy kontaktu. Nie dostałem odpowiedzi, więc przyjechałem w ciemno, ale mieli niemal całe pole wolne. Mokra trawa nawożona kozimi bobkami.
Kategoria góry i dużo podjazdów, kraje / Wielka Brytania, pod namiotem, rowery / Fuji, wyprawy / Szkocja 2024, z sakwami, za granicą

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iadls

23:08 wtorek, 30 lipca 2024
Różne były głosy. Dużo osób narzekało, że to dużo więcej deszczu niż zwykle :|
09:58 wtorek, 30 lipca 2024
Typowa pogoda dla tamtych rejonów, zdjęcia mimo to wyszły świetne!
21:35 niedziela, 28 lipca 2024
Przy tej liczbie wypraw, jakie odbyłem, to statystycznie musiało się kiedyś wydarzyć. Parę ładnych zdjęć i tak udało się zrobić :)
21:15 niedziela, 28 lipca 2024
Cudowne połącznie gór i wody. Chyba nie ma nic ładniejszego. Szkoda że pogoda Ci nie sprzyja.
13:09 niedziela, 28 lipca 2024
Jak się jechało w deszczu, to już tak wyjątkowo nie było :D
00:58 niedziela, 28 lipca 2024
Też bym nie odbierał, tylko "paczał" :) Wyjątkowy klimat.