Nieznośny obóz

102.78  06:25
Poranek przyniósł chmury i chłód. Słońce wyjrzało tylko na chwilę. Z początku planowałem dostać się przez góry do jeziora Loch Ness, ale nie miałem ochoty na ponowne pchanie roweru, więc znalazłem informację o tej drodze i nie spodobała mi się. Szlak wyglądał na przejezdny, ale nawierzchnia z kamienia mnie odrzuciła. Ruszyłem w zupełnie innym kierunku.
Nie przejechałem daleko, a poczułem kapcia. Dziura wyglądała na wadę fabryczną. Załatałem ją i gdy już kończyłem, usłyszałem syk. Od razu wiedziałem, co to. Puścił wentyl, który już wcześniej nie podobał mi się. Jak dobrze, że zabrałem zapasową dętkę.
Wjechałem na krajówkę. Nie było najgorzej, choć Norwegowie wydają się być nieco cierpliwszymi kierowcami. Zjechałem na szlak. Był pusty, choć nie najwygodniejszy. Zaczęło też padać, jak prognozowali. Potem jeszcze kilka mżawek przeszło nad moją głową.
Po krajówce dostałem się do chyba jedynego w promieniu kilkudziesięciu kilometrów sklepu i znów wjechałem na szlak bez ludzi, biegnący wzdłuż jeziora. Potem znów krajówka, ale wieczorem ruch był mały. W końcu, na bocznej drodze zacząłem się rozglądać za noclegiem na dziko. Upatrzyłem sobie jedno miejsce nad jeziorem. Po śladach było widać, że ktoś wcześniej rozbijał się tam. Niestety był to chyba najgorszy dziki obóz, na jaki trafiłem. Kilka minut po tym, jak zacząłem się rozbijać, zainteresowałem sobą tysiące muszek. Walczyłem z nimi długo, a gdy wydawało się, że po zachodzie słońca przepadły – musiałem z nimi walczyć ponownie wewnątrz namiotu, bo dostało się do środka kilkaset tych gryzących, szatańskich stworzonek. Rano dopiero będę miał zabawę, bo znalazłem 4 kleszcze. Pewnie rozbiłem się w jakimś legowisku.
Kategoria góry i dużo podjazdów, kraje / Wielka Brytania, pod namiotem, rowery / Fuji, setki i więcej, terenowe, wyprawy / Szkocja 2024, z sakwami, za granicą

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ekzza

22:09 niedziela, 28 lipca 2024
Wiele zamków, a nawet zwykłych domów tak tu wygląda. Wyszła stówa, bo długo szukałem miejsca na obóz :P
22:04 niedziela, 28 lipca 2024
Ten dom - zamek kosmicznie wygląda. Foty sztosowe. jak zwykle, Graty za stówę.
17:27 czwartek, 25 lipca 2024
A to dopiero preludium pecha ;)
To dobrze, bo moim zdaniem było trochę za ciemno :)
09:49 czwartek, 25 lipca 2024
Taka trochę kumulacja pecha tego dnia :))
Zdjęcia za to bardzo przyjemne w odbiorze ;)
00:24 czwartek, 25 lipca 2024
Dzień był przyjemny :)
Oj, to narzekania w kolejnych wpisach będzie jeszcze więcej ;)
00:14 czwartek, 25 lipca 2024
Klimat przeznakomity :)
Coś mi się wydaje, że za bardzo narzekałeś na szlaki i dziury w dętce zrobiły już wcześniej kleszcze, a wentyl odkręciły na amen muszki :)
09:23 środa, 24 lipca 2024
Ta pogoda dopiero się rozkręcała ;)
Gość
03:09 środa, 24 lipca 2024
Pogoda nie dopisuje ale jest tam pięknie.