Tramwajowy Poznań

34.31  01:50
Kolejny dzień, kolejny alert. Wyskoczyłem z aparatem na krótką przejażdżkę po mieście. W słońcu 30 °C, w cieniu niewiele mniej. Chmury trochę groziły, więc szybko objechałem centrum. Trafiłem na zabytkowe tramwaje (jeden sprowadzili z Krakowa) wjeżdżające na nowy przystanek Ratajczaka. Dzisiaj wyjątkowo nie przemokłem.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji, terenowe

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa trzad

22:10 wtorek, 4 czerwca 2024
Najlepsze, że 140-lecie świętują już czwarty rok :)
Mnóstwo miast brało udział w tej Industriadzie. Trudno być w wielu miejscach jednocześnie :D
05:37 wtorek, 4 czerwca 2024
Ładne klasyki na torach ;) Tego dnia świętowało też województwo śląskie - co roku organizowana jest Industriada, wiele obiektów związanych z przemysłem można zwiedzić wtedy za darmo.
17:41 niedziela, 2 czerwca 2024
To tych alertów jest za dużo. Obecnie chronią tyłek rządzącym, a nie ostrzegają przed zagrożeniami.
01:19 niedziela, 2 czerwca 2024
Chciałem się wybrać na tę tramwajadę, no ale siła wyższa wygrała - praca :/
Fajne foty, a co do opadów to mam wrażenie, że one czytają alerty i pojawiają się tam, gdzie nie są wysyłane :)
20:46 sobota, 1 czerwca 2024
Ach ta nieprzewidywalna pogoda :)
19:31 sobota, 1 czerwca 2024
A ja pierwszy raz przemokłem doszczętnie.