Mokry WPN

39.37  01:54
Prognoza pogody nie wyglądała najgorzej. Wybrałem się do Wielkopolskiego Parku Narodowego, jadąc i spacerując po kilku szlakach. Odwiedziłem też Osową Górę, gdzie grozić zaczęły ciemne chmury. W towarzystwie deszczu dojechałem do Puszczykowa, gdzie schronienie znalazłem na stacji kolejowej. Pół godziny później było po wszystkim. Wróciłem do domu po kałużach, omijając Nadwarciański Szlak Rowerowy, który miałem w planach.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji, terenowe, Wielkopolski Park Narodowy

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iazaw

21:38 środa, 5 czerwca 2024
Niech tak będzie jak najdłużej :)
20:25 środa, 5 czerwca 2024
Początek czerwca dość dynamiczny pogodowo. Fajne drogi w tej zieleni..
22:03 wtorek, 4 czerwca 2024
Lepsze to niż nieznośne upały ;)
06:59 wtorek, 4 czerwca 2024
Podobnie pogodowo było u mnie, odpuściłem jazdę oprócz dojazdu na nockę w pracy.
11:57 poniedziałek, 3 czerwca 2024
Ale jak to, przejechałeś 50 km :D
Przejechałem tylko asfalt do Szreniawy. Kostka dalej na południe nie zachęcała i na szczęście nie była mi po drodze :)
23:28 niedziela, 2 czerwca 2024
Te cholerne chmury, a potem burza, pokrzyżowały mi plany dobicia kolejnych kilometrów rowerem. A wszystko było idealnie zaplanowane... No nic, dzięki przezorności nie utonąłem :)

Jak wrażenia z antyrowerówkowych standardów od Komornik na południe? :)
19:46 niedziela, 2 czerwca 2024
Jeśli nikt się nie czepia dzieł Kawu w turystycznych miejscach, to nikomu nie powinno przeszkadzać to dzieło w bocznej uliczce :)
19:16 niedziela, 2 czerwca 2024
Zachmurzyło się nieźle to i polać musiało porządnie. co do Alkoholi konesera, to ciekawe czy mają prawa autorskie do wykorzystania Asterixa i Obelixa. :)