Ryn

114.31  06:56
Ruszyłem do Węgorzewa. Poranek był przyjemnie chłodny w porównaniu do poprzednich dni. Szlak wiódł po dawnej linii kolejowej. W mieście trafiłem na półmaraton poprowadzony po moim szlaku. Całe szczęście udało mi się stamtąd uciec zanim dobiegli pierwsi biegacze. Zahaczyłem nawet o szlak Green Velo.
Wiatr się trochę rozszalał, ale dzięki temu tumany kurzu zostawiane przez egocentryków szybciej przepadały. Ta część szlaku znacznie obfitowała w drogi gruntowe. W Mamerkach przejechałem się po bunkrach, ale jest ich tyle, że wystarczyło mi kilka. Chciałem jeszcze rzucić okiem na największy, ale dozorca wytłumaczył, że muszę kupić bilet na cały kompleks. Może będę miał powód do powrotu w te strony.
Droga się dłużyła, a im bliżej Ryna, tym grząższe były piaski na drogach leśnych, polnych, a nawet na nasypie dawnej linii kolejowej. Chciałem zobaczyć zamek, ale jest w nim hotel, a zwiedzanie odbywa się w ustalonych godzinach i pewnie trzeba być gościem. Musiałem obejść się smakiem i ruszyłem do miejsca noclegowego, znów trafiając na paskudne piachy.

Kategoria góry i dużo podjazdów, kraje / Polska, Polska / warmińsko-mazurskie, rowery / Fuji, setki i więcej, terenowe, wyprawy / Mazury 2024, z sakwami, po dawnej linii kolejowej

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rozdr

22:23 piątek, 17 maja 2024
Myślę, że najlepszy czas jest od jesieni do wiosny, gdy drzewa są pozbawione liści i widać bunkry w całej okazałości :)
09:40 piątek, 17 maja 2024
Ciekawe obiekty i te widoki na polach, wczesna wiosna jest chyba najlepszym okresem na odwiedzanie tamtejszych rejonów.
23:03 wtorek, 14 maja 2024
Trollking, zgaduję, że tłoczno :)
Jakoś nikomu nie przeszkadza omijanie tej barykady :)
Marecki, rodzinka była pilnowana przez wojsko, rzekomo obstawiające półmaraton :D
09:19 wtorek, 14 maja 2024
Rodzinka kosmitów wymiata. Naprawdę fajne tereny..
01:06 wtorek, 14 maja 2024
Klimat fajny, choć boję się, jak tam jest "latem".
Miło, że przynajmniej dodano do zakazu, że na szlaku rowerowym można rowerem :)