Giżycko

107.02  06:12
Kolejny gorący dzień. Dzisiaj odcinek w kierunku północnym. Kawałek wzdłuż kanału, trochę lasu, dróg lokalnych i dróg dla rowerów wzdłuż polnych dróg, sporo przyjemnych szutrów. W kontraście do wczoraj drogi leśne wiodły przez wykarczowane lasy. Komary nadal nie dawały wytchnąć.
Jechałem wzdłuż granicy Mazurskiego Parku Krajobrazowego, nad jeziorem Śniardwy, wzdłuż wąskich jezior, aż dotarłem do Giżycka. Po drodze pomogłem skuć łańcuch, który zerwał się rowerzyście. Zjadłem kolejną rybkę, zobaczyłem most obrotowy, ale nie chciałem czekać na jego obrót, który miał być ponad godzinę później. Wspiąłem się jeszcze na wieżę ciśnień i ruszyłem dalej. Trochę okrężną drogą. Noclegów szukałem tydzień wcześniej, a już wtedy było ich niewiele. Gdybym się nie obawiał ochłodzenia, to zabrałbym namiot, ale teraz wiem, że to nie byłby najlepszy pomysł. Komary cięły, że to po prostu absurd.
Dojechałem do Kruklanek. Odwiedziłem zwalony most, którego zniszczenie miało powstrzymać ruskich przed grabieżą dóbr polskich, a potem zatrzymałem się w zarezerwowanej kwaterze. Starsza gospodyni była zaskoczona, ale znalazł się wolny pokój.

Kategoria góry i dużo podjazdów, kraje / Polska, po dawnej linii kolejowej, Polska / warmińsko-mazurskie, rowery / Fuji, setki i więcej, terenowe, wyprawy / Mazury 2024, z sakwami

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sobot

22:20 piątek, 17 maja 2024
Infrastruktura w Polsce jest pełna dziwactw. Co gorsze, komary ganiały mnie nawet w sklepach :P
09:27 piątek, 17 maja 2024
Niezłe tam drogowe kwiatki, dobrze, że te widoki to rekompensowały, ale zapewne tylko podczas krótszych postojów, skoro tyle tam latających krwiopijców :)
22:48 wtorek, 14 maja 2024
Pagórki są idealne na obrazkach :)
Najwidoczniej czyjś szwagier miał trochę barierek na zbycie :)
09:18 wtorek, 14 maja 2024
Pofalowane tereny, takie są idealne. Znaki jak znakim, mnie te barierki rozbrajają, które są trochę stawiane bez pomysłu..
23:03 poniedziałek, 13 maja 2024
Na co dzień widzisz tę patologię w Poznaniu i jego okolicach. Wielu organizatorów ruchu w Polsce nie ma dostatecznej wiedzy o przepisach ruchu drogowego, a to są tego efekty :)
01:19 poniedziałek, 13 maja 2024
O ja, Polska to naprawdę mentalny trzeci świat, tak sądząc po znakach :) Ale jak to możliwe, że ktoś to wymyślił, inny zatwierdził, trzeci zrobił, a reszta nie neguje? Wow.